niedziela, 28 października 2007

Black on White

Witajcie!

Dopadła nas zima! Za oknem śnieg przynajmniej u mnie. Taka pogoda przymusza nas do wyjęcia z szafy ciepłych czapek, swetrów, kurtek i butów. Zima jest piękna, gdy siedzimy w przytulnym mieszkanku przy kominku lub pod kołderką z kubkiem gorącej czekolady, niestety kiedy musimy wyjść na zewnątrz już nie wydaje nam się taka cudowna. Wtedy zaczynamy myśleć jak się ubrać żeby było ciepło a zarazem ładnie. Do głowy przychodzi mi tylko jedno pytanie: "w co ja mam się ubrać!?". Z ubiorem w zimę zawsze jest problem, sama potrafię stać przed swoją olbrzymią szafą i godzinami wybierać coś co będzie pasowało do pogody, ale też sprawi że będę wyglądać fajnie i ciekawie. Dzisiejsza stylizacja nie jest w pełni zimowa, ale kilka dodatków spowoduje, że taka właśnie się stanie. Dziś proponuję kolory czarne i szare na białym śniegu pięknie się komponują:)

Modelka - Monika Krzycka



                  







Moja Stylizacja nie jest typowo zimową więc kilka dodatków musi ją uzupełnić. Mam na sobie czarną czapkę z cekinami marki New Yorker czarny t-shirt New Yorker i czarne spodnie z kokardą Butik ,aby stylizacja spełniała rolę zimowej musimy koniecznie pamiętać o ciepłym kardiganie, kurtce i butach. 
Moje propozycję:





 Buty Emu Reserved 159.99 PLN 
Mega ciepłe i wygodne, cały czas są w modzie.






Futerkowy Bezrękawnik Reserved 159.99 PLN
idealnie współgra z butami emu. bardzo ciepły dodatek na sweterek.



Sweterek z Kokardką Reserved 59.99 PLN 
Fajnie dopasowuje się z czarnymi spodniami z kokardką.



Moje propozycje:
  • Czarna czapka z cekinami: New Yorker 49.99 PLN
  • Czarny t-shirt na ramiaczka: New Yorker 19.99 PLN
  • Czarne Spodnie z kokardką: Butik 59.99 PLN
  • Buty Emu Reserved 159.99 PLN 
  • Futerkowy Bezrękawnik Reserved 159.99 PLN
  • Sweterek z Kokardką Reserved 59.99 PLN 

'

Co o tym myślicie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)