wtorek, 20 sierpnia 2013

Błyszczyk MARIZA i Makijaż brązowo – różowy z drobinkami złota


Dzisiaj  oprócz makijażu zapraszam również na krótką recenzję na temat błyszczyka Mariza Chic.
Kilka słów od producenta - diamentowy błyszczyk, naturalny róż. Diamentowy błyszczyk sprawia, że usta kuszą intensywnym i mieniącym się kolorem.

Błyszczyk jest zamknięty w tradycyjnym opakowaniu dla błyszczyków, posiada bardzo wygodny, podłużny, gąbkowy aplikator, który ułatwia aplikację. Kremowo - różowy kolor, który fajnie się prezentuje nawet na tak małych i wąskich ustach jak moje, chociaż podejrzewam, że efekt na pełniejszych jest jeszcze lepszy. Konsystencja nie jest gęsta, jednak mogłaby być ciut gęstsza. Błyszczyk troszkę rozlewa się na ustach przez co, gdy nałoży się go odrobinę więcej wygląda nie ładnie. Zapach ma bardzo przyjemny, delikatnie owocowo - malinowy, przepyszny.Ogólnie błyszczyk dostaniecie w Mariza.Dzisiaj Wykonałam makijaż troszeczkę pod błyszczyk, użyłam różowego i brązowego cienia, a także złotych, brokatowych drobinek, które pięknie połyskują na powiece. Na górnej powiece namalowałam kreskę eyelinerem, a na wodną linię oka zaznaczyłam czarną kredką. Myślę, że efekt super, a Wam jak się podoba? :)

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA STRONY MARIZA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)