piątek, 23 sierpnia 2013

Cudowny żel do zmiękczania skórek marki Pierre Rene


Kosmetyk ten zmiękcza i nawilża skórki . Pięknie pachnie. Nałożyłam go na skórki wokół paznokci i odczekałam 2 - 3 minuty, następnie odsunęłam i wymasowałam skórki.
Po kilku takich zabiegach zauważyłam, że skórki odrastają wolniej, są delikatniejsze i dobrze nawilżone. Żel  Pierre Rene nie ma sobie równych, polecam go gorąco wszystkim borykającym się z ciągłym i bolesnym usuwaniem skórek :)
Jakiś czas temu zauważyłam, że powinnam jak najszybciej usunąć swoje skórki przy paznokciach. Niestety moje skórki są twarde i ciężko je usunąć bez zmiękczania. Do tej pory nie potrafiłam w żaden delikatny sposób usunąć skórek :( zawsze robiły się ranki.
Jakiś czas temu jednak trafiłam na odżywczy preparat, który szybko i skutecznie zmiękcza skórki ułatwiając ich usunięcie. Tym cudownym kosmetykiem jeż żel do zmiękczania skórek firmy Pierre Rene, który nazywa się " Good Bye Cutitles".




 Specyfik wspaniale zapobiega zadraśnięciom i przesuszaniu się skórek. Zawiera natłuszczający olejek migdałowy, odżywcze proteiny pszenicy, allantoinę i glicerynę. Preparat polepsza elastyczność oraz wilgotność płytki paznokciowej. Wyrównuje poziom pH w naskórku. 



Cena: 11zł/ 11ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)