środa, 4 września 2013

Fryzura na dziś


Dzisiejszy fryzurowy Hit to prosty kłos. Wygląda genialnie, jest bardzo prosty do wykonania, świetnie się go nosi, gdyż jest bardzo wygodny :).


Moją modelką była moja siostra, ma dosyć rzadkie i delikatne włosy. Szczerze mówiąc myślałam, że warkocz natychmiast się rozsypie i nic z niego nie będzie, jednak taka fryzurka nadaję się chyba do każdego rodzaju włosów nie zależnie od tego czy ktoś ma sztywne kręcone kosmyki, czy bardzo sypkie, delikatne włoski.

Fryzurkę wykonałam w ciągu 5-7 minut. W zasadzie nie użyłam żadnego kosmetyku, a nawet szczotki, wszystko można zrobić własnymi rękami. :)

Już nie długo stworzę filmik instruktażowy, który pokaże wam jak prosto i szybko można stworzyć tą fryzurkę w lekkim wydaniu na co dzień, a także w specjalnym wydaniu glamour na wieczorne wyjścia :)

 Polecam wszystkim warkocza typu kłos. Naprawdę wygląda rewelacyjnie i jest super wygodny :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)