sobota, 14 września 2013

Kobaltowo - złoty Makijaż

Mój dzisiejszy makijaż jest dopasowany w 100% do stylizacji i manicure :) Połączenie kobaltowego cienia z delikatnym żółto złotym, daje doskonały efekt glamour.


Makijaż jest bardzo wyraźny i dosyć mocny, na codzień raczej nie nosi się takiego makijażu, jednak od czasu do czasu przy weekendzie można zaszaleć. Świetny pomysł na makijaż na super wyjścia. Mocno podkreśla oko, ale zarazem jest elegancki. Dzięki kresce namalowanej na górnej powiece i wyciągniętej poza zewnętrzne kąciki, oczy wydają się być większe,  przypominają kształt kociego oka... Ja jestem zadowolona z efektu :) A Wam jak się podoba? *-*

Do wykonania makijażu użyłam:

białego, złotego i kobaltowego (niebieskiego) cienia Inglot,
kredkę czarną do podkreślenia brwi Lovely,
eyeliner Lovely,
błyszczyk Quiz Cosmetics ( o nim opowiem Wam innym razem :))



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)