sobota, 14 września 2013

Kobaltowo - żółty manicure

Dziś obiecana recenzja niebieskiego (kobaltowego) lakieru Safari nr 373. :) Musze przyznać, że jestem miło zaskoczona efektem jaki dał mi ten lakier. Świetny kobaltowy kolor idealnie współgra w połączeniu z jaskrawym żółtym... :)


Co prawda lakier po nałożeniu jednej warstwy prześwituje i jest blady, ale w zasadzie większość lakierów tak ma...

Po nałożeniu dwóch warstw emalii na paznokcie kolor jest bardzo wyraźny i intensywny. Lakier bardzo szybko schnie, dzięki czemu już po upływie 5-10 minut można swobodnie wrócić do swoich codziennych zadań...

 


Nie odpryskuje tak szybko jak niektóre lakiery, a na dodatek świetnie się błyszczy. Kolor jest wyrazisty i dosyć mocny, ale nie jaskrawy dzięki czemu można go spokojnie łączyć w zestawieniu z innymi kolorami...  :) Ja osobiście jestem mega zadowolona z efektu. Lakier daje świetne efekty, a co najważniejsze nie jest najdroższy. Można go kupić tylko za 3,68 zł w sklepie Quiz Cosmetics :):)


...Dziś dopasowałam kolor manicure do swojej stylizacji i makijażu, co później również wam pokażę. Gorąco polecam lakier Safari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)