czwartek, 10 października 2013

Makijaż pin up



 
Mój dzisiejszy makijaż wykonałam w stylu pin up :) Mocna czarna kreska na górnej powiece i czerwona szminka :)



Do wykonania tego makijażu uzyłam pryzmy Mariza jako cienia karmelowego i brązowego, na dolną powiekę nałożyłam seledynowy cień Inglot, kreskę zrobiłam eyelinerem Max factor, a brwi pomalowałam kredką Quiz Cosmetics... Mam nadzieję, że wam się podoba.



Pryzma do makijażu Mariza, jest świetnym wielofunkcyjnym produktem :) Ja użyłam jej dzisiaj jako cień do powiek i róż na policzki. Ogólnie można ją stosować na 3 sposoby: Jako pojedynczy cień, róż do policzków lub jako rozświetlacz całej twarzy. 

Kilka słów od producenta: nr 11 Kosmetyk uniwersalny 3w1 , który można stosować jako: róż, puder rozświetlający, cień do powiek. Pięć kolorów zamkniętych w jednym produkcie pozwala na idealne dopasowanie się kosmetyku do każdej karnacji.

Kosmetyk świetny i nie drogi do kupienia w Mariza.   Dla mnie produkt nie ziemski, napewno jeszcze nie raz o nim usłyszycie... :) 5 wspaniałych odcieni idealnie nada się jako dopełniający róż, rozświetlenie twarzy czy po prostu cień do powiek.. Ja się zakochałam <3


Kredka Quiz Cosmetics, jest dosyć twarda, więc do kresek na górną powiekę ciężko ją stosować, chociaż da się to zrobić, jednak polecam linery które są do tego stworzone:) Kredka jest idealna do konturowania brwi <3 Moje brwi są słabe i cienkie, kiedyś byłam taka mądra, że dosyć mocno je wydepilowałam, kiedy wydawało mi się, że moje naturalne brwi są stanowczo za gęste, za grube i   za długie, po prostu je wyregulowałam...;/ niestety przesadziłam. Od niedawna postanowiłam, jednak je trochę konturować, ponieważ twarz wydaje się szczuplejsza, rysy są ładniejsze i bardziej wyraźne. Kredką można delikatnie podkreślić brwi jak i dosyć mocno je zaakcentować, jest idealna. Gorąco ją polecam :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)