sobota, 28 września 2013

Makijaż żółto - morelowo - turkusowy


Mój dzisiejszy makijaż jest bardzo delikatny, ale w żywych, kolorowych barwach.


Niestety moje oczy są załzawione, ponieważ robiłam jeden makijaż po drugim :(. Ze względu na to, że mam wrażliwe oczy każde użycie specyfików do demakijażu podrażnia je i powoduje łzawienie... No, ale cóż wydaję mi się, że wyszło nie źle. Moim podstawowym cieniem którego użyłam był cytrynowo- żółty cień Mariza o którym mówiłam wczoraj.

Kilka słów od producenta: Matowy cień do powiek 3g - kwaśna cytryna. Cień o miękkiej, jedwabistej konsystencji, nadaje trwały, głęboki kolor, posiada delikatną formułę wzbogaconą w witaminę E, nie zawiera parabenów.
 Cień jest świetny idealnie nakłada się na powiekę i pokrywa ją w 100% nie ma żadnych prześwitów, kolor jest wyrazisty i żywy. Żółty cień przełamałam delikatnym kolorem morelowym, w zagięciu powieki użyłam jasno fioletowego cienia, a dolną powiekę oka pomalowałam ulubionym turkusowym kolorem :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)