niedziela, 15 września 2013

Różowo - fioletowy makijaż i cukierkowe usta z błyszczykiem Quiz Cosmetics



Dzisiaj postawiłam na cukierkowy look :) Różowo fioletowy makijaż, różowa sukienka i cukierkowe usta to mój dzisiejszy wygląd :) Idealny na wyjście do kina czy na randkę :)

Słodziutki błyszczyk Quiz Cosmetics, pięknie pachnie, nabłyszcza i doskonale nawilża usta. W połączeniu z malinową lub czerwoną szminką, daje efekt pięknych dużych, błyszczących i wydatnych ust. Mój makijaż to zestawienie trzech kolorów perłowego, różu i fioletu. Dosyć mocna kreska na górnej powiece daje bardzo wyrazisty efekt. Makijaż i usta są dopełnieniem mojej dzisiejszej różowej stylizacji, którą jest różowa, sweterkowa sukienka, o której opowiem w następnym poście :) Jak wam się podoba mój dzisiejszy Look? 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)