czwartek, 5 września 2013

Różowy manicure

Dziś na moich paznokciach zdecydowanie króluje mocno różowy kolor lakieru Nicole :)



Warto czasami zaakcentować skromny, jesienny już ubiór wyrazistym, kolorowym lakierem, który na pewno rozweseli nas w pochmurne dni :). Mi osobiście taki kolorek bardzo poprawia humor, wygląda słodko. Uwielbiam różowy kolor, szczególnie w takiej tonacji, świetnie wygląda na paznokciach nawet tak krótkich jak moje :) . Często eksperymentuje z paznokciami, raz mam dłuugie i kwadratowe z delikatnym frenczem, raz średnie migdałki z mocnym akcentem czerwieni lub czerni, a raz po prostu króciutkie paznokietki we wszystkich barwach tęczy.

 Lakier, który dziś wypróbowałam, ma dosyć gęstą konsystencję, dzięki czemu świetnie kryje paznokieć już przy nałożeniu jednej warstwy. Ja nałożyłam dwie warstwy.

Emalia bardzo dobrze kryje i jest super błyszczący. Używałam go już kilka razy, więc śmiało mogę powiedzieć, że nie odpryskuje, utrzymuje się na paznokciach nawet do 2 tygodni. Mój lakier kupiłam w drogerii Golden Rose :) Jest super polecam wszystkim








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)