czwartek, 17 października 2013

Czas na zmiany :)

Cześć wszystkim! :) Dzisiaj mój dzień jest pełen przemyśleń, więc nie ma ani makijażu ani stylizacji, po pierwsze właśnie dlatego, że postanowiłam trochę przemyśleć swoje życie, po drugie dlatego, że popsuł mi się aparat i nadal jest w naprawie, a po trzecie telefonu też na razie nie mam, więc nie mam czym robić zdjęć :(


Ostatnio w moim życiu bardzo dużo się dzieje, wiele wzlotów i upadków, wiele nowości, wiele zmian na lepsze (mam nadzieję) :) Dłuższy czas byłam chora, więc miałam mega dużego doła, który zmotywował mnie do działania. Już od dłuższego czasu myślę, nad wprowadzeniem jakiś zmian w swoim życiu. Pierwszą zmianą było wprowadzenie kilku poprawek na blogu. Jakiś czas temu zmieniłam też pracę na inną, mnie przytłaczającą, lepszą i bardziej pasującą do mnie. Postanowiłam, że czas się wziąć za siebie, a nie siedzieć tylko przed komputerem zajadając się ciastkami i chipsami, ogarnąć się i pokazać wszystkim, że można. :) Postanowiłam zmienić swój dotychczasowy tryb życia na bardziej intensywny, zdrowszy, w którym będzie więcej ruchu. Co prawda nie narzekam jakoś strasznie na swój wygląd, nie odżywiam się też jakoś strasznie nie zdrowo, ale jednak ostatnio trochę się zaniedbałam... :( Nadszedł czas by to zmienić! :) W lato sporo ćwiczyłam, jadłam czysto tj. warzywka, owoce, regularne posiłki, piłam duużo wody, miałam dużo ruchu. Gdy nadeszły chłodniejsze dni Pani J się rozleniwiła, zaczęły się fast foody, brak ruchu, a wodę zamieniłam na cole. Gdy ćwiczyłam udało mi się schudnąć 5 kg, jednak teraz spowrotem zbliżam się do wyjściowej wagi :( Każda z was pewnie też miewa w swoim życiu takie okresy, kiedy kompletnie nic się nie chce, kiedy człowiek jest załamany, nieszczęśliwy i najlepiej zjadł by tonę  hamburgerów, popił colą, zagryzł czekoladą i poszedł spać. Ja tak miałam przez ostatnie dwa miesiąc tj. wrzesień, październik.  Dużo problemów, nerwów, stresów spowodowało u mnie to lenistwo, no ale cóż nie ma się co tłumaczyć tylko trzeba wziąć się do roboty. :) Postanowiłam zacząć od DZIŚ, nie ma co przekładać takich decyzji wiecznie na "jutro" Chcę się podjąć wyzwania, aż do odwołania, aż w końcu dojdę do swojego celu:) Zaczynam od nowa - racjonalne, czyste żywienie, zero fast foodów, słodyczy i niezdrowego jedzenia, dużo warzyw, owoców, dużo wody. Zaczynam ćwiczenia! W lato ćwiczyłam skalpel z Ewą Chodakowską i udało się. Teraz ponownie wracam do skalpela, dokładam klasyczne brzuszki i przysiady, zobaczymy co z tego będzie :). Nie mam jako tako nadwagi, niektórzy twierdzą, że jestem bardzo szczupła, ale Ja myślę, że trzeba nad sobą regularnie pracować, żeby za 10 lat nie okazało się, że jednak jest ta nadwaga, bo wtedy nie chciało się ćwiczyć i jeść zdrowo. Wiele osób może myśleć, że ćwiczenie z Ewą Chodakowską to bujda, że nie da się schudnąć dużo stosując takie ćwiczenia, ja też miałam czasami takie zawahania, czy te wszystkie metamorfozy to prawda? CCzy można schudnąć 20kg w kilka miesięcy? HA! Da się napewno, tylko, aby tyle schudnąć trzeba naprawdę bardzo bardzo wiele pracy, ćwiczeń i dobrej diety... Ja ze względu na to, że chcę bardziej wyrzeźbić i ujędrnić swoje ciało wybrałam skalpela. Jest to 45 minutowy trening, podczas którego pracuje całe ciało, wszystkie mięśnie, ale nie męczymy się tak jak np. przy treningu takim jak turbo czy killer, dla mnie osobiście te treningi to masakra, bardzo szybko się męczę i już kolejny raz nie chce mi się. Zrobić zrobię, ale tutaj chodzi o systematyczność, a na początku zaczynając treningi trzeba wybrać coś co jest pewne, że będziemy trenować codziennie. Ja mam taki plan codzienny trening, który usprawni, ujędrni i wyrzeźbi moje ciało, mam nadzieję, że wypali. Oczywiście codziennie zmagania, efekty i odczucia na pewno będę relacjonować tutaj. :) Możecie również podjąć ze mną to wyzwanie będzie mi na pewno bardzo miło...

Co myślicie o takich zmianach, macie jakieś przeżycia z dietami, treningami i ćwiczeniami, itd.?? Dajcie znać <3 :)  

Poniżej trochę inspirujących zdjęć <3
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)