wtorek, 29 października 2013

Delikatny makijaż dzienny biało - szary

Cześć wszystkim! :) Przepraszam, za chwilę nieobecności, niestety ostatnio nie mam na nic czasu, dlatego nie publikuję codziennie, co prawda makijaż wykonuję codziennie do pracy, ale zrobienie zdjęcia o 6 rano to naprawdę trudna sprawa, nie mogę doczekać się do weekendu kiedy będę mogła stworzyć pracę na konkurs Glazel Visage mam nadzieję, że uda mi się coś fajnego wykąbinować. :)


Dzisiaj zapraszam Was na bardzo bardzo delikatny makijaż dzienny pasujący do wszystkiego w kolorach bieli i szarości. Dobrałam bardzo stonowane kolory, które powinny pasować do każdego typu urody. Mam nadzieję, że ten make up przypadnie Wam do gustu :) Buziaki :**


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)