poniedziałek, 14 października 2013

Makijaż fioletowo - niebieski


Po dłuższym czasie nieobecności witam ponownie :) Jak zauważyliście na moim blogu zaszło kilka zmian. Mam nadzieję, że nowy design bloga przypadnie Wam do gustu :).



Dzisiaj wykonałam jesienny makijaż z użyciem fioletowego i niebieskiego cienia, na górną powiekę nałożyłam fioletowy cień, na dolną niebieski, brwi przyciemniłam brązową kredką, natomiast na usta nałożyłam niewielką ilość błyszczyku Mariza. Niestety nadal mój aparat jest w serwisie i jestem zmuszona robić zdjęcia telefonem, więc ich jakość nie jest super, no i dlatego też robię ich znaacznie mniej :(. Mam nadzieję, że make up się spodoba... Już niebawem stylizacje z Avantistyle i tutorial jak zrobić idealną kreskę :)


Buziaki :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)