piątek, 25 października 2013

Manicure z lakierem Safari od Quiz Cosmetics

 Dzisiaj na moich pazurkach mieni się śliczny lakier Safari w kolorze fuksji od Quiz Cosmetics.


 Gdy otrzymałam lakier, na mojej twarzy pojawił się uśmiech :)  Nie miałam jeszcze takiego koloru w połączeniu z brokatem. Myślałam, że kolor ten będzie po naniesieniu na paznokcie taki jak w opakowaniu, jednak się pomyliłam, a zarazem troszkę rozczarowałam. Po naniesieniu emalii na pazurki jest ona przezroczysta z drobinkami różowego brokatu, wygląda bardzo ładnie jeśli pod brokat zastosujemy inny lakier, np. kremowy, beżowy, jasnoróżowy lub ciemno różowy, wtedy kolor nabiera fajnego odcienia i ładnie prezentuje się na paznokciach, jednak bezpośrednio na paznokcie jako jeden lakier nie polecam, chyba, że ktoś lubi tylko brokat. Ogólnie lakier ma wielki plus, ponieważ po nałożeniu dwóch warstw bardzo szybko schnie oraz nie odpryskuję przez dłuugi czas, ma również minus, którym jest trudne usunięcie go z płytki paznokcia. Kilkakrotnie usiłowałam usunąć lakier zmywaczem bez acetonu jednak było to dosyć trudne, w zasadzie jest to jedyna wada tego lakieru. :) Ogólnie polecam, tylko uprzedzam, że przy zmywaniu właśnie nie jest to taka prosta sprawa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)