środa, 18 września 2013

Nowości od Avantistyle :)

Dzisiaj z samego rana spotkała mnie miła niespodzianka :)



Przyszła do mnie mega paczuszka ze sklepu Avantistyle. Dostałam kilka świetnych rzeczy, które niebawem zaprezentuje na swoim blogu :)

Pierwsze wrażenie jakie wywarły na mnie otrzymane rzeczy jest bardzo dobre :) Ubrania prezentują się bardzo fajnie, wydają się być dobrej jakości, zobaczymy jak wyglądają na ciele :)

Do mojej szafy trafiła:

Rewelacyjna bluza z kapturem zapinana na zamek. Ja mam kolor czarny z różowym wnętrzem kaptura, jednak w sprzedaży dostępna jest cała gama kolorystyczna :)

Czarna sportowa bluza z dekoltem w łódkę z ciekawą aplikacją. 
 
Ponadczasowe legginsy z zameczkami. Materiał gruby,lekko śliski,całkowicie kryjący. Zamki wszyte są po obu stronach. Idealnie przylegają do ciała, jednocześnie wyszczuplając sylwetkę.

Bluza z aplikacją-sercem. Delikatny i miękki w dotyku materiał gwarancją swobody.

Bluzeczka z kołnierzykiem typu "bebe".




Oczywiście zapraszam do polubienia strony AVANTISTYLE oraz na ZAKUPY

Jeszcze dziś na pewno stylizacja z wybranymi rzeczami :) Zapraszam ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)