czwartek, 19 września 2013

Outfit of the day - bluza i legginsy Avantistyle

Dzisiaj stylizacja z rewelacyjną bluzą Street Style z nadrukiem Brooklyn oraz czarnymi śliskimi legginsami z suwaczkami. :)


Ciekawe połączenie elegancji ze sportowymi elementami, dało wspaniały efekt. Śliskie legginsy idealnie komponują się w zestawieniu z workerami i sportową bluzą, ale także świetnie pasują do wysokich szpilek i eleganckiej koszuli.

Bluza jest uszyta z dosyć grubego i jakościowo dobrego materiału. Doskonale nadaje się na jesienne pochmurne dni, ale także na te ciepłe i pełne słońca. Możemy ją nosić w zasadzie w zestawieniu ze wszystkim i legginsy i jeansy i spódniczka mini będzie dobrym pomysłem. :)

Spodnie to ponadczasowe legginsy ze złotymi zameczkami, które są wszyte po obu stronach. Materiał z którego uszyte są spodnie jest gruby, śliski, całkowicie kryjący, dzięki temu możemy je nosić o każdej porze roku. Spodnie są bardzo wygodne i można je łączyć nie tylko z eleganckimi szpilkami, ale także z trampkami czy tak jak ja z botkami. Legginsy idealnie wyszczuplają sylwetkę.

Do dopełnienia całości stylizacji oczywiście niezbędny jest nienaganny makijaż, aby przełamać czerń, mój makijaż jest w barwach różu, brązu i turkusu. Mam nadzieję, że Wam się podoba, dajcie znać co o tym sądzicie. :):*

Ubrania kupicie w Avantistyle:

Bluza - KLIK
Legginsy - KLIK

Świetne ubrania w super cenach! POLECAM :)









Oczywiście zapraszam do polubienia strony AVANTISTYLE oraz na ZAKUPY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)