wtorek, 15 października 2013

Polska złota jesień - stylizacja dnia


Cześć :) Moja dzisiejsza stylizacja jest idealna na codzienne wyjścia do szkoły czy pracy. :) Mam na sobie śliczną czerwono - szarą bluzę z Avantistyle, jasne tregginsy, jeansową kurteczkę, buty typu emu oraz dużą czarną torbę Nike. :)


Moim zdaniem idealny outfit na taki dzień jak dziś. W zasadzie jest tak ładnie, że można powiedzieć, że w końcu mamy prawdziwą Polską złotą jesień :) Co prawda jest dosyć chłodno, ale słoneczko świeci, a w okół pełno drzew ze złotymi, żółtymi i pomarańczowymi liśćmi <3

Bluza, którą mam na sobie jest bardzo wygodna i w miarę ciepła, pasuje w zasadzie do wszystkiego. Ostatnio nosiłam ją nawet do prostej, czarnej bawełnianej spódniczki czy legginsów. Dzięki ciekawej aplikacji jaką jest serduszko po lewej stronie może być używana właśnie w bardzo luźnej, sportowej stylizacji, ale także subtelnej i dziewczęcej. Taką bluzę w pełnej gamie kolorystycznej możecie kupić w AVANTISTYLE - KLIK. Koszt takiej bluzy jest niewielki, w porównaniu do jakości i wygody noszenia. Cena - 36,90 PLN

Spodnie to jasne jeansowe tregginsy. W takich spodenkach każda z nas może czuć się swobodnie, dzięki temu, że materiał jest dosyć rozciągliwy  są idealne nawet do ćwiczeń. Takie spodenki dostaniecie w Croppie lub Housie, bodajże za 59.90 PLN

Buty typu EMU. Buciki, które mam na nogach, są hitem od paru ładnych lat. Co prawda nie są to oryginalne emu, ale są fajną imitacją. Buty kupiłam w zeszłym roku w Reserved za 159.99PLN. Są wspaniałe, wygodne, ciepłe, idealne w zasadzie na każdą pogodę. Przechodziłam w nich cały zeszły sezon jesienny i zimowy i nadal są w dobrym stanie. Jestem z nich mega zadowolona i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się coś podobnego upolować :)

Torba. Duża torebka Nike, bardzo pojemna i wygodna. Stworzona dla osób, które mają problem z zapakowaniem się w torebkę (czyli takie jak JA) :) Uwielbiam mieć przy sobie wiele najpotrzebniejszych rzeczy, więc ta torebka sprawdza się w tym najlepiej. Nadaję się do szkoły czy pracy, a także na jakiś krótki wyjazd. Służy mi już około dwóch lat, a jej stan nadal jest idealny. Zero śladów użytkowania. Warta swojej ceny, kupiłam ją w Trygonie za 159,99 PLN i polecam ją z czystym sumieniem. :)

Mam nadzieję, że stylizacja Wam się podoba, buziaki :*:*


Zapraszam do polubienia strony AVANTI STYLE i na ZAKUPY








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)