czwartek, 10 października 2013

PRZERWA CHOROBOWA :(


Kochani z tego względu, że cały czas jestem chora niestety nie mam możliwości wykonywania nowych makijaży i stylizacji, gdy tylko dojdę do zdrowia od razu zaczynam realizację makijaży, testów i recenzji.


Tymczasem obserwujcie mojego Facebooka, na którym zawsze coś się dzieje. Mam takie małe zastępstwo w postaci mojej siostry, która wspiera mnie zawsze w tym co robię. ZAPRASZAM NA MOJEGO FACEGOOKA: http://www.facebook.com/makeupowka :)

Na zdjęciach oczywiście jest moja siostra Monika. Jej makijaż, to smoky eyes w kolorach beżu i brązu. Do wykonania tego makijażu użyłam cieni IsaDora oraz błyszczyka Mariza.

Życzcie mi szybkiego powrotu do zdrowia, bo narazie rozłożyłam się na amen:(

Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)