poniedziałek, 21 października 2013

Ślubne propozycje/inspiracje

Cześć :) Dziś trochę ślubowo - lifestylowo, ze względu na to, że powoli przygotowuję się do swojego ślubu, powoli też zbieram jakieś ciekawe propozycję sukien, bukietów, dodatków, no i oczywiście ślubnych makijaży. Dziś chciałabym Wam przedstawić parę propozycji ślubnych. tj. suknie, buty, fryzury, dodatki, bukiety, makijaże, zaproszenia, dekoracje weselne, które mi się podobają i którymi chciałabym zainspirować się na swoim ślubie/weselu.



Ogólnie, nie chcę wyglądać jak choinka, jednak ten dzień ma być inny niż wszystkie wyjątkowy, więc przedstawię wam moją delikatną wizję tego dnia. :) A Wy przeżyłyście już ten dzień w swoim życiu, może któraś z Was się do tego przygotowuje? Chętnie wysłucham/ przeczytam rad i sugestii, ale także pomysłów :) Ps. Zdjęcia przedstawione w poście są tylko inspiracjami i propozycjami, nie używam ich jako swoich.

Zacznijmy od sukienki, to ona ma być śliczna i zrobić ze mnie królową tego dnia, ogólnie jestem za dosyć klasyczną, koniecznie białą suknią troszkę w stylu princess, nie lubię wydziwianych "kiecek", krótki przód - długi tył, przeźroczysty gorset, krótka suknia, albo do łydek. Oczywiście nie obrażam nikogo i nie mówię, że każdy ma się wystroić tego dnia tak samo jak ja bym chciała, to tylko moje zdanie :)

Moim marzeniem jest bardzo obcisły gorset i od tego odcinający się, dosyć rozkloszowany dół, ale bez żadnego "koła drucianego". Pokażę Wam kilka/naście moich typów, jednak nie mam jeszcze tej wybranej, zawsze trzeba najpierw przymierzyć, zastanowić się itd. Oczywiście suknia na pierwszym zdjęciu jest moim faworytem <3 :)






 Powyższe suknie to propozycje salonu Adria w Tłuszczu
Zapraszam przyszłe "Panny Młode" na stronę salonu - Klik











 


To tylko kilka propozycji, ale nie będę Was zanudzać samymi sukniami ;p mogę tak długo hehe... Teraz włosy. Fryzura, to kolejna część stylizacji ślubnej ^^ Mam dosyć rzadkie włosy i niezbyt długie... Chciałabym, aby moja fryzura, była zwiewna, delikatna, a nie wyglądała jak posklejane "siano", albo hełm, albo jakiś kokon. Ogólnie pierwszym typem jest bardzo proste i delikatne upięcie z długich włosów. Są to delikatne loki, na górze zebrane i upięte w "a'la syrenkę", gdy zrobię loki włosy się sporo skrócą, dlatego chciałabym wspomóc się dopinkami 55cm/220gram ze sklepu z naturalnymi włoskami doczepiane.pl korzystałam z ich usług i mogę ich polecić na 10000%. Drugim typem fryzurki ślubnej, jest naprawdę delikatny i zwiewny kok, który jest alternatywą dla kobiet z delikatnymi, cienkimi włosami, takimi jak moje.







Makijaż... :) Oczywiście, na początku twierdziłam, że będę malować się sama, ale postanowiłam dogadać się z jakąś super fajną, profesjonalną wizażystką, która odmieni trochę mój image, nie jakoś radykalnie, ale inna ręka to zawsze inny makijaż, więc pewnie spróbuję, jak nie wyjdzie, zawsze w ruch może iść mój kuferek, jednak to ostateczność :) Pokaże wam kilka moich propozycji, jednak ta ostatnia decyzja jeszcze nie zapadła, najbardziej zastanawiam się nad moją ulubioną kolorystyką, czyli łososiowy i turkusowy <3

















O makijaż się nie martwię, zawsze coś się wymyśli :) Teraz buty ^^ ja mam w planie dwie pary, jestem dosyć niska, więc żebym nie wyglądała przy moim przyszłym mężu jak calineczka muszę mieć podwyższenie, poza tym but na obcasie wydłuża sylwetkę i poprawia jej wygląd, więc nawet choćby nogi miały mi odpaść i tak szpilki założę ^^ no może nie 15 cm, ale przynajmniej 10 ;p poza tym na taką "imprezę" napewno jakieś ładne balerinki :) Muszę powiedzieć, że buty są moją drugą wielką miłością, mogłabym kupować ich miliony, więc obawiam się, że to będzie najtrudniejszy wybór, bo wzięła bym wszystkie, tutaj napewno sobie zaszaleje ^^



















Buty, butami czas na zaproszenia, zapewne wymyślimy jakieś indywidualnie, ale jakieś swoje inspiracje mam <3 Chciałabym, jednak aby nasze zaproszenia były oryginalne, wyrażały nas i całą ceremonię, także napewno wymyślimy coś ciekawego.





No i bukiet. Mój bukiet ślubny na 100% będzie wykonany z róż, ale nie czerwonych (chociaż je uwielbiam, niestety do kolorystyki ceremonii nie będą pasować...). Być może uderzę w kolorystykę bieli, jasnego różu lub błękitu, jeszcze nad tym nie myślałam, ale inne kwiaty niż te nie wchodzą w grę. Kocham róże, od zawsze dla mnie tulipan na dzień kobiet to nie frajda, MUSI być róża, na szczęście mój narzeczony o tym dobrze wie ^^. W propozycjach zatem bukiety z róż.




Chciałabym, aby sala weselna była idealnie udekorowana kolorystycznie. Jakiś konkretny kolor, który w dodatkach dopełniał by się z bielą <3 być może błękit, róż, turkus...



 Pan młody. Garnitur klasyczny, najlepiej grafitowy albo po prostu czarny, który pasuje do wszystkiego.





O dodatkach do całości już nie będę pisać tak jak i o prezencikach dla gości, dekoracjach i innych dodatkach, ponieważ to już indywidualna sprawa każdego, poza tym na to nie mam jeszcze konkretnego pomysłu, ale inpiracji w internecie mnóstwoo. :) Teraz najważniejsza rzecz, o której nie wolno zapomnieć! OBRĄCZKI. Moim zdaniem koniecznie złota i koniecznie z wygrawerowanym napisem wewnątrz bądź na zewnątrz obrączki. <3






No i to chyba wszystko, moja propozycja organizacji ślubu. Czekam na wasze sugestie, rady, opinie i historie. Buziaki :*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)