czwartek, 28 listopada 2013

Andrzejki, Ostatki, Studniówka, Sylwester - stylizacja i makijaż

Ze względu na to, że w najbliższą sobotę mamy Andrzejki/Ostatki postanowiłam przygotować dla Was kilka propozycji makijażu i stylizacji na ten dzień. Niektórzy z Was zapewne zamierzają obchodzić ten dzień bardziej lub mniej hucznie, mimo wszystko umalować się i ubrać jakoś trzeba, więc stąd mój dzisiejszy post :)


 Andrzejki są specjalną okazją do zorganizowania ostatnich hucznych zabaw przed rozpoczynającym się adwentem, to także wieczór wróżb i magicznych zabaw. Tego dnia jedni z nas zostaną w domu, aby samemu lub wraz ze znajomymi powróżyć sobie z wosku, fusów czy innych specjalnych zabaw, inni wybiorą się na ostatkowe bale. Każda z tych opcji jest dobrym powodem do przebrania się w coś wystrzałowego i umalowania się w sposób inny niż na codzień. Każda z nas zapewne lubi poczuć się inaczej niż w zwykły dzień. Zakładamy ładne sukienki, malujemy oczy nieco mocniej i idziemy poszaleć. Oprócz Andrzejków/ Ostatków zbliżają się również Studniówki i Sylwester, kiedy również można ostro zaszaleć z make upem i ubiorem :) Zatem dzisiaj przedstawiam inspiracje makijażowe i stylizacje jakie możecie wybrać w te szczególne dni. Pokaże Wam również moją stylizację i makijaż na adnrzejki, sylwestra i studniówkę :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Moja stylizacja i makijaż. Dzisiaj postawiłam na prostą czarną sukienkę i wystrzałowe szpilki z czaszkami z cyrkoni, idealne na każdą super imprezę. :) Takie butki dostaniecie na www.fashiononly.pl, natomiast sukienkę w New Yorkerze. Mój makijaż jest podpasowany w całości do butów czarno srebrny z delikatnymi połyskującymi drobinkami.




















Poniżej inspiracje, zdjęcia pobrane z różnych źródeł.































1 komentarz:

  1. Klasyczna stylizacja jest zawsze na topie ;) Tak na prawdę nie da się jej zepsuć. W swoim wypadku raczej ją ograniczam i staram się różnicować tego typu stroje dlatego też często korzystam z inspiracji, z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska.html tym bardziej, że lubię ten sklep. Może dlatego, że najbardziej pasuje mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)