poniedziałek, 25 listopada 2013

Nagroda od Setin

Cześć Wam! :D Jak pewnie już zauważyliście znowu zmieniłam wygląd swojego bloga, miałam nadzieję, że uda mi się zrobić coś ciekawszego, ale nie znalazłam fajnego szablonu, który pasował by do moich oczekiwań, więc narazie jest coś takiego jak widzicie. Ogólnie ostatnio mam mnóstwo obowiązków na głowie, więc dlatego tak rzadko cokolwiek dodaję, ale obiecuje się poprawić, dzisiaj chciałabym Wam pokazać swoja nagrodę, którą zdobyłam w konkursie Setin na Facebooku.


Dzisiaj mała zapowiedź, a jutro cała stylizacja, mam nadzieję, że będzie ciekawa, w środę pokaże Wam swoją propozycję z butami fashiononly na ostatki/studniówkę czy też sylwestra, zobaczmy komu przypadnie ona do gustu, a tymczasem kilka zdjęć zapowiadających :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)