wtorek, 19 listopada 2013

Stylizacja - JESIEŃ/ZIMA


Cześć, Dzisiaj mała stylizacja, właściwie w biało-czarnych barwach na jesienno-zimowe dni. :)
Mam na sobie czarną czapkę beanie z własnym napisem z ALLEGRO, czarną kurteczkę z TERRANOVA, biały komin z NEW YORKER, czarne legginsy z BERSHKA , czarna torba ADIDAS oraz czarne mukluki z CZASNABUTY.PL.




Co prawda jako tako zimy jeszcze totalnej nie mam, ale już jest szaro, buro i zimnoo, dlatego ja zaczęłam chodzić w ciepłej kurtce, tzw. przejściówce między jesienią, a zimą kiedy nie ma jeszcze -20, ale nie ma też +15. Kurteczkę kupiłam w Terranovie za 159,00PLN, dostępna była również wersja w kolorze szarym, białym i pudrowym różu. Poszłam też po rozum do głowy, w kwestii czapki. Nie chciałabym nabawić się zapalenia ucha, akurat przed ostatkami czy świętami więc na głowie noszę ciepłą czapę beanie z własnym napisem, którą kupiłam za 25,00 PLN. O czapce możecie poczytać więcej we wcześniejszym poście - KLIK. Dbam też o resztę części ciała czyli o szyję i nogi z pomocą grubego komina z New Yorkera za 39,99 PLN, a także cieplutkich bucików, mukluków, które możecie kupić w sklepie internetowym Czasnabuty.pl za 34,99 PLN.Buciki są mega ciepłe i wygodne, chociaż muszę powiedzieć, że rozmiarówka jest zaniżona tak jak jest to wspomniane na stronie sklepu, więc trzeba dokładnie zastanowić się nad wybranym rozmiarem, moje są delikatnie przyciasne, ale myślę, że po jakimś czasie użytkowania troszkę się rozciągną i będzie super. Butki mają grubą podeszwę, dzięki czemu nie przesiąkają, oczywiście nie są to kalosze więc po wodzie nie chodzimy :) Bardzo, bardzo polecam, uwielbiam tego typu buty, są idealne i pasują do wszystkiego, za tak niską cenę są naprawdę świetne. Ogólnie dzisiaj postawiłam na wygodę więc zamiast jakiejś ślicznej, designerskiej torebeczki mam zwykłą, przypominającą torbę na zakupy torebkę Adidas, którą kupiłam w promocji za 15,00 PLN. Torba jest duża, wygodna, idealna i na spacer i do pracy i szkoły, no i oczywiście na wspomniane zakupy ^^. Jeśli chodzi o mój dzisiejszy makijaż, w zasadzie nie jest jakiś szczególnie dopieszczony, ale prezentuje się w miarę nie źle, dzisiaj użyłam fioletowego i perłowego cienia oraz namalowałam kreskę czarną kredką do oczu. Co myślicie o moim dzisiejszym outficie i makijażu? Nosicie już zimowe ubrania? Buziaki :*:*








 



 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)