sobota, 29 listopada 2014

10 Pomysłów na prezent dla niej i dla niego


Wielkimi krokami zbliżają się Mikołajki oraz Święta Bożego Narodzenia. :) To czas nie tylko rodzinnych spotkań, dobroci i wszech ogarniającej radości, to również czas kiedy chcemy obdarować naszych najbliższych czymś wyjątkowym, niepowtarzalnym i zarazem niezbyt drogim. Co roku na myśl o prezentach na mikołajki czy gwiazdkę wielu z nas frustruje się i zniechęca. Nie mamy pomysłów co kupić ukochanej, ukochanemu, rodzicom, dziadkom oraz swoim dzieciom ;] Jeszcze z tymi ostatnimi jest o tyle dobrze, że sami wiedzą czego właściwie chcą...

Znam sytuację, która powtarza się co roku i wręcz na samą myśl chce mi się śmiać.. ^^ Przykład z życia wzięty. Mąż kupuje żonie prezent... Podekscytowany, wybiera, pakuję w drogi papier i zadowolony z siebie, że wybrał tak wspaniały upominek kładzie go pod choinką. Żona również kupuje prezent dla męża, pakuje go misternie i dyskretnie chowa pod drzewkiem.  ;] Po wigilii nadchodzi chwili podarowania sobie małych upominków, żona prosi męża, aby pierwszy odpakował prezent :) Mąż uradowany, odpakowuję śliczną, małą paczuszkę, a w niej wymarzone drogie perfumy... Mąż szczęśliwy leci wypróbować prezent... Żona w tym czasie, po cichutku szepcze do dzieci: "Ciekawe czy tym razem niebieska piżama i niebieskie kapcie... ^^ " Przychodzi mąż, z uśmiechem na twarzy z prośbą, aby żona otworzyła jego prezent. Żona z otwiera paczkę i z upozorowanym zdziwieniem śmieje się do dzieci: Niebieska piżama i niebieskie kapcie :) Śmieją się, z trafności mamy, a mąż nie wie o co chodzi. Żona wiedziała, że dostanie kapcie i piżamę i to w kolorze niebieskim, ponieważ dostaje taki prezent od pięciu lat co roku... :) Oczywiście zupełnie z innym wzorem. xD

Dlatego dzisiaj postanowiłam Wam poddać parę pomysłów na gwiazdkowe i mikołajkowe prezenty. ;] Szczególnie chciałabym zwrócić tutaj uwagę panów, chociaż i panie w tym wypadku bywają mało kreatywne. ;p


10 POMYSŁÓW NA PREZENT DLA NIEJ:



Wiadomo, że każda kobieta jest inna i do każdej trzeba podchodzić indywidualnie, jednak wszystkie uwielbiamy czuć się wyjątkowo i dostać od coś co nie tylko się przyda, ale rozpali płomień w naszym serduchu.

Panowie swojej kobiecie możecie kupić:
  1. Złoto/srebro coś co będzie nie tylko piękną ozdobą kobiecego ciała, ale również sprawi, że kobieta poczuje się wyjątkowo (tylko nie sztuczne podróbki ^^).
  2. Ulubione perfumy (jeśli już jej się skończyły!).
  3. Voucher na zakupy w ulubionym sklepie.
  4. Pobyt w Spa lub salonie urody.
  5. Kosmetyki (jeśli kobieta się maluje).
  6. Niektóre kobiety lubią książki lub filmy lub muzykę wybierz coś dla swojej ukochanej.
  7. Kup jej coś oryginalnego np. słój życzeń. do którego będzie wrzucać swoje życzenia, a ty będziesz mógł je spełniać :).
  8. Bielizna (jeśli nie znasz rozmiaru najlepiej spytaj siostrę swojej dziewczyny, albo sprawdź metkę w jej bieliźnie).
  9. Ubrania (trudno jest trafić z idealnym ubraniem, jeśli chcesz wybrać te formę prezentu wybierz jakieś klasyczne ubranie np. czarną bokserkę, która doskonale pasuje do większości ubrań).
  10. Zaproszenie na koncert zespołu, który lubi (jeśli nie koncert to może być również opera, teatr).

10 POMYSŁÓW NA PREZENT DLA NIEGO:


Jak się okazuje, często to panie mają większy problem, w zakupie prezentu dla swojego ukochanego niż mężczyźni dla nich. Kobiety w tym przypadku, bywają mało kreatywne.

Moje drogie Panie kilka pomysłów na prezent dla waszych mężczyzn:
  1. Portfel, zawsze trafiony prezent.
  2. Perfumy jego ulubione (nie szukaj jakiegoś innowacyjnego zapachu, jeśli nie masz pewności, że mu się spodobają lepiej kup jego ulubione).
  3. Akcesoria do komputera: zestaw głośników, kamera, zewnętrzny dysk koniecznie 2,5”, zestaw bezprzewodowej myszy z klawiaturą, kierownica do gier.
  4. Gra komputerowa lub na Playstation.
  5. Akcesoria samochodowe: kołpaki do samochodu, meszek na skrzynię biegów, dywaniki, pokrowce, radio samochodowe.
  6. Zestaw do golenia.
  7. Karnet na siłownię.
  8. Koszulkę lub gadżety jego ulubionego klubu sportowego lub sportowca.
  9. Kurs nurkowy, spadochronowy, narciarski, snowboardowy, tenisa.
  10. Zestaw narzędzi – zestaw śrubokrętów, wkrętarka, komplet śrubek, zestaw kluczy.
Na szczęście wielu z nas nie potrzebuje takich podpowiedzi i świetnie dobiera prezenty :) Pochwalcie się swoimi pomysłami na tegoroczne mikołajkowe i gwiazdkowe prezenty <3 Ja jeszcze niestety nic nie wymyśliłam :( Buziak :*

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Świąteczne prezenty" na zBLOGowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dzisiaj znalazłam ten blog i dodaję do ulubionych! Mnie mąż zaskoczył i kupił mi porcelanową filiżankę z tego sklepu http://namoimstole.pl/promocje bo widział, że o niej marzyłam. Wreszcie wysilił wyobraźnię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed premierą gwiezdnych wojen najlepszym prezentem będą gadżety z filmu :) Mój mąż po prostu oszalał na tym punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że mój facet ma już naprawdę wszystko. Wyposażyłam go od stóp do głów ;) Nie jest tak łatwo znaleźć dla niego teraz jakiś fajny prezent, skoro wszystko ma, przynajmniej teoretycznie. Podobają mi się pomysły w stylu: kurs nurkowania, karnet na siłownię... Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem jeszcze na co się zdecyduję dla mojego męża, ale ostatnio zaczął uprawiać dużo sportu, więc pewnie jakieś przydatne akcesoria do biegania itd. Najfajniejsze są właśnie takie prezenty związane z pasją naszych najbliższych. Akurat ostatnio często wspominał o wygodnych ubraniach do biegania, w tym bieliźnie, więc myślę że zwrócę uwagę przy szukaniu prezentów na majtki bambusowe które są bardzo polecane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla NIEJ wybrałbym na prezent markową polską porcelanę. Najlepiej z Chodzieży lub Ćmielowa.
    Na tej stronie https://www.porcelanaisztucce.pl mają ładne zdjęcia. Można obejrzeć dokładnie i zamówić bez wychodzenia z domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej wg mnie kupić coś do ubrania np koszulę, krawat ;) Wiem, że taka rzecz zawsze się przyda i jest praktyczna :) W Grand Moda Męska zawsze coś fajnego wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stawiam na prezenty praktyczne i kupiłam KeySmarta:) Mam nadzieję, że się spodoba:P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)