niedziela, 8 grudnia 2013

Biała zimowa czapka od Ulter czapki

Cześć Kochani! Przepraszam, że ostatnio tak mało tutaj bywam :( niestety brakuje mi troszkę czasu. ;/ Dzisiaj chciałabym pokazać Wam małą stylizację z nową czapką od Ulter Czapki. Jest to sklep z super ciepłymi i kobiecymi czapkami, każda z nas napewno znajdzie coś dla siebie. Ja ze względu na to, że od dłuższego czasu szukałam białej czapeczki, właśnie na taką się zdecydowałam. :)


Ogólnie na moim Facebooku, możecie wygrać czapkę od Ulter Czapki w konkursie, trwającym tylko do 14 grudnia, dlatego też zapraszam Was do udziału w zabawie, no i oczywiście na zakupy do Ulter Czapki i do polubienia ich stronki <3, a tym czasem co sądzicie o mojej czapeczce? ;p












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)