piątek, 20 grudnia 2013

Makijaż świąteczny

Hej! :) Dzisiaj jakoś tak od rana wzięło mnie na zmalowanie czegoś w świątecznym nastroju.



Jak widzicie i pewnie słyszycie na moim blogu zaistniało parę świąteczno/zimowych zmian :) Tło bloga i nagłówek jest bardziej nastrojowy, no i oczywiście muzyka w tle, z której jestem dumna, bo sama ją ustawiłam. Przez najbliższy czas, będę zanudzać Was kilkoma świątecznymi piosenkami ^^ Myślę, że takie hity, jak Last Christmas czy Merry Christmas Everyone nigdy nie wyjdą z mody i nie znudzą się, więc możecie sobie słuchać do woli ^^. Przechodząc do tematu makijażu :) Zainspirowałam się gwiazdą betlejemską (poinsecja/wilczomlecz nadobny ), która niejako jest symbolem świąt. Dzisiaj zatem na moich oczach możecie zobaczyć cienie w kolorach zieleni oraz złota Wibo, a na ustach soczystą czerwień, którą uzyskałam dzięki błyszczykowi Quiz Cosmetics oraz czerwonemu cieniowi Queen Style. Kreskę, dla odmiany namalowałam czarną kredką Wibo, natomiast brwi podkreśliłam kredką brązową nr 003. Użyłam równiez różu Mariza, fluidu Balm Shelter oraz pudru prasowanego Wibo :) Jak Wam sie podoba takie wydanie makijażu? Pomalowałybyście się? Czy za odważnie? :D















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)