wtorek, 10 grudnia 2013

Moje Mikołajkowe Prezenty

Cześć :) Kilka dni temu, 6 grudnia obchodziliśmy małe święto. Każdy z nas dostał napewno jakiś mniejszy bądź większy prezent z tej okazji. Ja również tego dnia gościłam w swoim domu Mikołaja :D W tym roku, musiałam być bardzo grzeczna, bo prezenty są super i bardzo mi się podobają. Święty chyba wiedział czego mi było trzeba. Postanowiłam się troszkę pochwalić tymi małymi upominkami ^^



Dostałam świetny gadżet, który jest bardzo ładny i praktyczny, chyba każda kobieta była by z takiego czegoś zadowolona. :) Otóż otrzymałam Pudełeczko z przykrywką na kosmetyki, wyglądające jak wiklinowy koszyczek, nie było by w tym nic dziwnego i zaskakującego, gdyby nie fakt, że taki koszyczek jest wykonany z papieru (z gazet). Pudełeczko do złudzenia przypomina wiklinę, pomalowaną na biało, jednak po dłuższym oglądaniu zorientowałam się, że nie jest to wiklina : Na potrzeby posta zapytałam się swojego Mikołajka z czego jest wykonane pudełko i gdzie takie można zakupić. Po kilku próbach otrzymałam informację :) Takie pudełeczko możecie zakupić przez Facebooka Krepiną i Wikliną. Malowane lub przez e-mail. Możecie zamówić sobie swoje własne pudełeczko, w różnych kształtach, rozmiarach, kolorach itd. Naprawdę super rzecz na prezent. Ja jestem zadowolona bardzo.

Drugi prezent jaki dostałam to paczuszka kosmetyków <3 Otrzymałam trzy pudry matujące Lorea'l, błyszczyk Eveline oraz lakier do paznokci Virtual. Mikołaj w tym roku był dobry :) A wy co dostaliście pochwalcie się swoimi podarunkami :*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)