poniedziałek, 13 stycznia 2014

Makijaż dzienny

Cześć, Dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że mam teraz sporo na głowie, dużo pracy, obowiązków, załatwianie kilku spraw związanych z moim ślubem, poza tym kilka dni chorowałam i nawet nie było szans wstania z łóżka, ale dziś już jestem i mam nowy makijaż, który często wykonuję szczególnie do pracy.


Jest to makijaż dzienny, aby go wykonać potrzebne są tylko trzy cienie: biały, beżowy lub złoty oraz brązowy. W środkowym kąciku oka nakładam biały cień, natomiast w zewnętrznym kąciku na załamaniu powieki stosuję cień brązowy, na ruchomą powiekę oka nakładam cień beżowy lub złoty, cały makijaż oka wykańczam czarną, dosyć cienką i krótką kreską na górnej powiece oraz tuszuję rzęsy :) Jak Wam się podoba? Dodam, ze taki makijaż, sprawdza się przy każdym typie urody i kolorze oczu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)