sobota, 25 stycznia 2014

Studniówkowy makijaż Karoliny

Cześć dzisiaj chciałabym pokazać Wam uniwersalny makijaż studniówkowy, pasujący do każdego typu urody. :)



Moją klientką/modelką była Karolina. Najpiękniejsze oczy jakie malowałam <3. Do wykonania tego makijażu użyłam białego cienia, jako bazy, w wewnętrznym kąciku oka zastosowałam połyskujący cień perłowy firmy The Balm, na środku powieki ruchomej użyłam cienia złotego oraz złotego brokatu pierre rene, na zewnętrzny kącik nałożyłam kilka odcieni brązu od najjaśniejszego po najciemniejszy, sam róg zewnętrznego kącika delikatnie przyciemniłam czarnym i ciemno brązowym cieniem, pod łukiem brwiowym użyłam połyskującego perłowego cienia The Balm. Cały makijaż oka wykończyłam delikatną czarną kreską namalowaną czarną kredką Wibo oraz wytuszowałam rzęsy dwoma tuszami Rimmel i MaxFactor. Na policzki naniosłam delikatny, pudrowy róż pasujący do karnacji Karoliny. Jak Wam się podoba taka wersja makijażu studniówkowego? Bo i bardzoo :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)