poniedziałek, 10 lutego 2014

Dieta 3D CHILI

Cześć kochani! Kilka miesięcy temu udało mi się schudnąć parę ładnych kilo, niestety ciągota do słodyczy i fast-foodów wzięła górę i trochę przytyłam. Od niedawna bardzo głośno zrobiło się na temat diety 3D chili, w internecie można znaleźć wiele dobrych opinii na temat owej diety. Postanowiłam spróbować i sprawdzić na własnej skórze czy 3d chili połączona z ćwiczeniami naprawdę przyniesie efekty :)


Dzisiaj weszłam na wagę i przeraziłam się swoją wagą, mimo tego iż nie wyglądam na tyle ile zobaczyłam na wyświetlaczu to jednak tyle ważę i nic tego nie zmieni. Wiele się mówi, że waga nie jest adekwatna do wyglądu, ponieważ mięśnie też trochę ważą, jednak chciałabym zobaczyć mniejszą wagę niż tą, którą zobaczyłam. :( Nie powiem Wam teraz ile ważę obecnie, ale gdy uda mi się schudnąć z dumą ujawnię tą liczbę :) Co prawda od dwóch tygodni ćwiczę codziennie. Praktykuję treningi w domu, ponieważ na siłownie samej mi się nie chce chodzić no i nie mam na to zbytnio czasu, a tak w domku, staje sobie przed lusterkiem i ćwiczę. Codziennie robię około 100 przysiadów, 100 brzuszków, 30-45 minutowy trening na skakance, 100 powtórzeń ćwiczeń na uda i pośladki, zamiennie co trzeci dzień robię skalpel Ewy Chodakowskiej. Niestety efektów narazie nie widzę, więc postanowiłam nauczyć się zdrowo odżywiać. Dzisiaj rozpoczęłam dietę 3D Chilli i mam nadzieję, że 30 dni to dopiero początek mojej przygody z odchudzaniem. Chciałabym osiągnąć wagę 45kg i mam nadzieję, że mi się uda :)Wraz z kapsułkami 3D chili otrzymujecie za darmo świetnie skonstruowany jadłospis zawierający również masę informacji na temat odchudzania, dzięki któremu JA odkryłam wiele nowych bardzo dobrych, lekkich i zdrowych dań na całe 28 dni kuracji odchudzającej. Ogólnie przeglądając jadłospis niektóre potrawy nie przypadły do mojego gustu kulinarnego, więc postanowiłam, że będę stosowała tylko niektóre przepisy. Jeśli chodzi o suplement diety to bardzo przekonujący był skład kapsułek 3D chili - zawierają one same naturalne składniki. Nie mogę jeszcze zbyt wiele powiedzieć na temat tej diety ponieważ dziś zaczęłam jestem po pierwszym dniu jej stosowania, zobaczymy za kilka dni jak będzie wyglądało moje samopoczucie i ogólny stan organizmu :)

Ogólnie w całym pakiecie znajdziecie:
- Kapsułki odchudzające, podzielone na trzy pory dnia
  -rano (kapsułka żółta wspomagająca trawienie),
  - w południe (kapsułka czerwona wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej),
  - wieczorem (kapsułka zielona wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn).

Każdą kapsułkę zażywamy około 30 minut przed posiłkiem. 

Mój pierwszy dzień z dietą 3d chili nie był taki straszny jak się spodziewałam. 

Na Śniadanie zjadłam dwie kanapeczki z razowym chlebkiem WASA, serkiem light (bieluch), szynką drobiową, pomidorem oraz ze szczyptą pieprzu czarnego i ziół prowansalskich, do picia miałam zielona herbatę bez cukru. :)

Jak wiadomo dieta 3d chili opiera się głównie na stosowaniu przypraw w naszym codziennym jadłospisie, a także na regularnym, racjonalnym i zdrowym odżywianiu. Przy takiej diecie nie wchodzą w grę żadne fast-foody, słodycze, cukier i inne kaloryczne "wspaniałości". Przy stosowaniu diety używamy przypraw żółtych, czerwonych i zielonych co symbolizują nawet kolory naszych kapsułek.

Przyprawy czerwone to: chili, pieprz czarny, papryka ostra, papryka słodka, pepperoni, curry.
Przyprawy żółte to: imbir, cynamon, kardamon.
Przyprawy zielone to: bazylia, oregano, czosnek, szałwia, tymianek, mięta

Oczywiście w trakcie diety nie zapominamy o piciu dużej ilości wody :)

Na obiad zjadłam gotowaną pierś z kurczaka z brukselką i brokułami w sosie jogurtowo czosnkowym, który sama przygotowałam, dzięki podanemu przepisowi w jadłospisie 3d chili.
Do picia miałam dużą szklankę wody z limonką.

Na kolację zjadłam jogurt naturalny z bananem i cynamonem, do picia miałam zieloną herbatę bez cukru. Między głównymi posiłkami miałam dwie przekąski, na które zjadłam jabłko z cynamonem i pomarańcz.

Jeżeli chodzi o dietę jest to wspaniały pomysł na nauczenie się zdrowego żywienia oraz regulacjo odżywiania. Do tej pory mimo iż jadłam nie wiele, jadłam bardzo nie regularnie, w związku z tym mój metabolizm działał bardzo powoli, a organizm bojąc się, że przez długi czas nie dostanie jedzenia odkładał zapasy w postaci tłuszczu na później i tak właśnie przytyłam ;] Mam nadzieję, że z dietą 3d chili nie tylko schudnę, ale również nauczę się zdrowo i regularnie jeść posiłki :)

Zapraszam Was na stronę 3dchili.pl gdzie możecie poczytać więcej o tej niesamowitej kuracji oraz zakupić suplement wraz z jadłospisem - KLIK

Zapraszam Was również na Facebooka, gdzie możecie zobaczyć spektakularne przemiany dziewczyn, które już stosowały tą dietę oraz wiele innych ciekawostek na temat 3d chili - KLIK

Do usłyszenia wkrótce :D:D :*