wtorek, 18 lutego 2014

Księga Gości - Studio graficzne Artisart

Cześć Kochani, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić prezent "przedślubny", który orzymałam od Studia graficznego Artisart. Studio graficzne Artisart posiada w swojej ofercie wiele gotowych artykułów ślubnych tj. zaproszenia, winietki na stół, księgi gości i wiele innych. Dodatkowo firma oferuje personalizowane zaproszenia i dodatki ślubne, fotoksiążki, prezentacje multimedialne, obrazy i inne. Studio graficzne Artisart ma do zaoferowania naprawdę prześliczne dodatki ślubne, znajdziecie tam mnóstwo ślicznych zaproszeń i pasujących do nich winietek, zawieszek na alkohol, menu weselne, podziękowań dla gości, podziękowań dla rodziców oraz ksiąg weselnych. Sami zobaczcie  www.zaproszenia-artisart.pl. 


Jak wiecie niedługo biorę ślub, no może nie tak nie długo, bo jednak caały długi 2014 rok przede mną, ale jednak już wszystko trzeba organizować. Ja jestem perfekcjonistką, lubię mieć wszystko zaplanowane wcześniej i dlatego też wydaje mi się, że przygotowanie co niektórych rzeczy wcześniej przed ślubem jest dobrą opcją dla mnie i dla kogoś, kto później mógłby się nie wyrobić. Jakiś czas temu otrzymałam od Artisart wspaniałą, personalizowaną Księgę gości weselnych na nasz ślub. Ogólnie mogłam wybrać okładkę i wygląd księgi  według projektu zaproszeń oferowanych przez studio, ja wybrałam bardzo delikatny motyw vintage. Księga posiada czarny grzbiet i obramowania, na środku okładki widnieje piękny, perłowy motyw vintage, wielkości A4, na górze okładki w elipsie, którą tworzą drobne perełki widnieje napis na białym tle: " Księga Gości Justyna i Piotr 27-06-2015", pod elipsą została przyklejona malutka złota kokardka z perełką w środku. Księga jest piękna, wykończona w sposób doskonały, nie pozostawia nic do życzenia, jest po prostu przepiękna. :) W środku, na głównej stronie księgi widnieje wierszyk zachęcający gości do pozostawienia wpisu, wierszyk wybrałam sama. :) Do księgi dołączona jest również zakładka, na której napisany jest przepiękny miłosny wiersz. Księga jest spójna, tworzy idealną całość, okładka nawiązuje do głównej strony i do zakładki. W dalszej części księgi znajdują się puste, połyskujące kartki, na których goście będą mogli zostawiać swoje życzenia dla pary młodej. Ogólnie wymyśliłam sobie, że w zasadzie z każdym gościem będziemy mieli zdjęcie, więc obok wpisu z życzeniami wkleimy również zdjęcia z gośćmi, którzy wpisali życzenia na poszczególnych stronach. Stron jest naprawdę dużo, więc miejsca napewno nie zabraknie. :) Jak WAM się podoba, ja jestem oczarowana, podejrzewam, że zaproszenia również zamówię w Artisart :)

Teraz co jakiś czas będziecie mogli spodziewać się jakiegoś "ślubnego" wpisu na moim blogu mam nadzieję, że Was nie zanudzę, może któraś panna młoda znajdzie u mnie inspiracje ^^

Zapraszam Was na stronę studia graficznego ARTISART oraz do polubienia ich Facebooka - Klik








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)