sobota, 15 lutego 2014

Makijaż dnia i piąty dzień z dietą 3d chili


Dzisiaj od samego rana miałam tyle energii, że postanowiłam zmalować coś ciekawego. :) Na początku powiem Wam parę słów podsumowujących moje pięć dni z dietą 3d chili :p Zacznijmy od najważniejszego, przez pięć dni schudłam 1kg, według mnie to dużo, ponieważ jednak tyle powinno się chudnąć na tydzień ;p


Dieta działa na mnie bardzo dobrze, czuję się jakaś bardziej "żywa" mam więcej energii czuję się lekko dzięki temu, że moje trawienie poprawiło się, a metabolizm przyspieszył za sprawą diety 3d chili i kapsułek odchudzających no i oczywiście ćwiczeń, które codziennie wykonuję ;p Ogólnie jestem zadowolona jak narazie, zobaczymy jakie efekty będą dalej ;p. Jak dowiedzieliście się z Facebooka wygrałam konkurs, w którym była do wygrania dowolna suknia ślubna MS Mody z Salonu Ślubnego Gracja, jestem wniebowzięta i bardzo się cieszę, że wygrałam, teraz tylko czeka mnie bardzo trudny wybór sukni :) Dziękuję Wam bardzo za głosowanie na mnie i mojego narzeczonego w konkursie, bez Was nie udało by się :* Jak już pojadę do salonu wybierać suknie, planuję zrobić mały pościk z tej wyprawy, ale zobaczymy jak to wyjdzie :) No dobra, a teraz w końcu parę słów o dzisiejszym makijażu, tak jak widać na załączonym obrazku umalowałam się dzisiaj dosyć odważnie, na górną powiekę nałożyłam jasno żółty cień i kilka odcieni pudrowego różu, który przechodzi od najjaśniejszego do najciemniejszego odcienia, na dolną powiekę i na linię wodną nałożyłam cień turkusowy, oczywiście namalowałam swoją ulubioną kreskę na górnej powiece, podkreśliłam kości policzkowe i delikatnie wykonturowałam twarz. Inspirowałam się poniższym makijażem :) Co o tym sądzicie?? ;p Jutro może zrobię jakąś stylizację ^^






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)