wtorek, 25 lutego 2014

Moja lista życzeń z sheinside.com



Cześć Kochani, zauważyłam, że lista życzeń z sheinside.com jest bardzo popularna wśród blogerek i nie tylko, postanowiłam zrobić własną listę życzeń z ubraniami sheinside. Przeglądając asortyment tego sklepu wpadło mi kilka super perełek, które chciałabym Wam pokazać i dowiedzieć się co o nich sądzicie. Może i wy znajdziecie coś dla siebie. :) Zapraszam Was na strone Sheinside.com oraz na ich Facebooka. Poniżej kilka ciuszków ze sklepu :)


Bardzo podobają mi się czarne ramoneski, jedną z nich chciałabym znaleźć w swojej szafie :)
http://www.sheinside.com/Black-Zipper-Embellished-Faux-Leather-Biker-Jacket-p-146955-cat-1776.html

http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-PU-Leather-Crop-Jacket-p-146217-cat-1776.html
http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Stand-Collar-Zip-PU-Leather-Jacket-p-160828-cat-1776.html
Wpadło mi w oko kilka już wiosenno-letnich sukieneczek <3




W sheinside bardzo podobają mi się stroje kąpielowe, wpadło mi w oko głównie kilka z nich




Kolejną rzeczą, która za mną chodzi od dłuższego czasu jest oversize'owy płaszczyk :) 

 


Dajcie znać co jest w Waszym stylu i co byście wybrały z mojej listy, oczywiście zapraszam Was do sklepu sheinside.com, znajdziecie tam dla siebie mnóstwo ciekawych, bardzo ładnych i oryginalnych rzeczy w fajnych, przystępnych cenach :) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)