wtorek, 25 lutego 2014

Salon ślubny gracja - wygrana suknia ślubna


Cześć Kochani,

Jak pamiętacie jakiś czas temu brałam udział w konkursie o suknię ślubną na Facebooku salonu ślubnego gracja. :) Konkurs polegał na wysłaniu, ciekawego zdjęcia wraz z narzeczonym i uzbierania jak największej liczby "lubię to" pod zdjęciem. Udało mi się zebrać największą liczę głosów i wygrać nagrodę główną, którą była dowolna suknia ślubna firmy ms moda dostępna w salonie ślubnym gracja. :) Najpierw powiem Wam parę słów na temat tego salonu :)






Salon znajduje się w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawskiej 160 (przy rzece Srebrnej, niedaleko Starego Kościoła i nowo otwartej cukierni Ekler) - szukaj żółtego bannera z napisem suknie ślubne. Dojazd z Warszawy trasą nr DK2 w kierunku Siedlec (ok. 200m przed Starym Kościołem po prawej stronie). Dojazd z Siedlec trasą DK2 w kierunku Warszawy (ok. 200m za Starym Kościołem po lewej stronie). W ofercie salon posiada suknie subtelne, proste, klasyczne, jak i te bardziej odważne, oryginalne, niepowtarzalne z kolekcji znanych i renomowanych firm.

W naszej ofercie salonu znajdziecie:

  •     suknie wieczorowe
  •     bolerka
  •     szale
  •     futerka
  •     welony
  •     szeroki wybór obuwia ślubnego- większość modeli dostępna "od ręki"
  •     rękawiczki
  •     biżuterię
  •     diademy
  •     stroiki
  •     podwiązki
  •     poduszeczki na obrączki
  •     przypinki dla rodziców i gości weselnych


Salon Gracja posiada również w swojej ofercie przepiękne suknie komunijne oraz wszystkie niezbędne dodatki, tj.:
  •     pelerynki
  •     wianuszki
  •     rękawiczki
  •     przypinki
  •     obuwie komunijne
  •     torebeczki
  •     ozdoby na świece
Dzisiaj miałam dzień wolny w pracy, więc postanowiłam "odebrać - zamówić" swoją nagrodę w salonie ślubnym gracja. :) Od mojego miasteczka pod drzwi salonu jest dokładnie 43,5 km, więc nie tak strasznie daleko. Byłam umówiona na 13 i o tej właśnie zjawiłam się w salonie. :) Od samego rana czułam delikatny stres z obawą, że nie będę umiała się zdecydować i zjedzą mnie nerwy, ekscytacja do granic możliwości, jak to przy wyborze sukni ślubnej (najważniejszej kiecki w życiu ^^) Gdy dotarłam do salonu zobaczyłam bardzo ładne, rozświetlone i przyjemne wnętrze, zaraz potem ujrzałam bardzo miłą Panią, która pomagała mi w doborze sukni. Zanim jednak przystąpiłam do tego ZADANIA, otrzymałam od salonu oficjalny voucher na dowolną suknię firmy MS MODA, następnie przeszłyśmy do przymierzania sukni. Moim ideałem kreacji ślubnej był model princess i takiej sukni też szukałam (i znalazłam) :) Dzisiaj nie pokaże Wam sukni, którą wybrałam, ponieważ nie chcę zdradzać tajemnicy, na którą się zdecydowałam, poza tym mój narzeczony, aby nie zapeszyć nie powinien jej widzieć do dnia ślubu :) i niech tak zostanie. Pokaże Wam natomiast dwie inne suknie, które również przymierzałam, które bardzo mi się podobały, ale w których niestety się nie odnalazłam. W sumie przymierzyłam kilka sukni, ale zdjęcia mogłam zrobić tylko dwóm, trzecią pokażę Wam na modelce. :) Ogólnie z wizyty w salonie jestem niesamowicie zadowolona, zostałam potraktowana wprost idealnie, bardzo profecjonalnie i specjalistycznie, Pani, która mi pomagała w wyborze naprawdę wiele mi podpowiedziała i doradziła, dodatkowo udało mi się zamówić w salonie welon, buty oraz bolerko, które całkowicie odmienia suknie w zupełnie inną. Całą wizytę w salonie uważam za bardzo udaną i chętnie ją jeszcze powtórzę w ramach kolejnej przymiarki. :)

Pierwszą suknią, którą Wam pokażę, ale której zdjęcia na sobie nie zrobiłam, jest suknia DORIS
przepiękna suknia, z koronkową górą i pięknymi zdobieniami na spódnicy sukni. Suknia była bardzo ładna, ale niestety koronka przy dekolcie uwierała mnie, a suknia była delikatnie za ciężka, jak na moją drobną posturę, chociaż osobiście uważam, że wyglądałam w niej interesująco :)

http://msmoda.pl/images/stories/Kolekcja2014/DORIS.jpg

Kolejna suknia była bardzo dziewczęca i subtelna, czułam się w niej jak taka calineczka, ale jednak opadające ramiączka to nie było to :) chociaż suknia była prześliczna




Następna suknia miała prześliczną dopinaną koronkową górę i piękne zdobienia na dole sukni, była prześliczna, ale skracała mi szyję i troszkę pogrubiała :)




Wszystkie przymierzone suknie bardzo mi się podobały, jednak ta wymarzona była tylko jedna i znalazłam ją w salonie ślubnym gracja. Jak Wam się podobam? Co o tym sądzicie.
Teraz zostało mi czekać do mojego ślubu <3 Zapraszam Was do polubienia Salonu Ślubnego Gracja na Facebooku oraz na ich stronę - KLIK, a także zapraszam wszystkie Panny młode do zakupu sukni ślubnej w tym salonie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)