sobota, 8 lutego 2014

Weselny makijaż Magdy


Cześć Kochani!

Dzisiaj gościłam u siebie Magdę, która chciała, abym wykonała jej makijaż weselny.. .Magda przygotowała sobie na wesele sukienkę w jasnym kolorze łososiowym, zależało jej, aby makijaż nie był za ostry, ale nie był także mdły.



Postanowiłam dobrać cienie do sukienki i przełamać je innym ciemniejszym kolorem :) Do wykonania makijażu użyłam kilku odcieni koloru łososiowego oraz cienia szarego, czarnego i perłowego. W wewnętrznym kąciku oka zastosowałam cień perłowy, na środek powieki nałożyłam bardzo jasny łososiowy cień, przechodzący w nieco ciemniejszy i ciemniejszy kolor łososiowy, na zewnętrzny6 kącik oka i w załamaniu powieki zastosowałam cień czarny, który przełamałam kolorem szarym. Cały makijaż oka dopełniłam delikatny kreską, namalowaną tuż przy samej linii rzęs, oko wytuszowałam, brwi poprawiłam żelowym korektorem do brwi, policzki delikatnie podkreśliłam różem, a kości policzkowe bronzerem. Cały makijaż dopełniła krwawo-czerwona szminka. Jak podoba Wam się taki makijaż weselny?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)