środa, 12 marca 2014

Stylizacja dnia :)


Cześć Kochani! :) Mamy dzisiaj przepiękną pogode <3 świeci słoneczko i jest cudownie :) Mam dzisiaj wolny dzień od pracy i zamierzam wykorzystać ten dzień jak najlepiej :) Zaraz pędzę na rowerek w innym stroju niż ten na zdjęciach, ale pokażę Wam dzisiaj wiosenno-letnią stylizacje dnia :) Mam na sobie biały t-shirt H&M na ramiączka, beżową spódniczkę z wysokim stanem Reserved i czarne szpilki bez palca CCC :)  Do takiego ubioru można założyć luźny kardigan w zasadzie w każdym kolorze, ja mam beżowy o którym do zdjęć zapomniałam :) Jak Wam się podoba?


Ps. Jak tam Wasze wyzwanie bez słodyczy i fast-foodów? dajecie radę :) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)