piątek, 28 marca 2014

Czarny płaszcz ze skórzanymi rękawami sheinside

Cześć Kochani! :) Korzystając z piątkowego, wolnego dnia wybrałam się dzisiaj do przyjaciółki :) Postanowiłam także stworzyć nową stylizację. :) Dziś w roli głównej czarny płaszcz ze skórzanymi rękawami, który możecie znaleźć w sklepie Sheinside.
Powiem szczerze, że jestem z niego bardzo zadowolona! Wygląda naprawdę sporo lepiej niż na zdjęciu.Uwielbiam połączenie czerni z różnymi odcieniami szarego, dlatego też postanowiłam połączyć płaszczyk z szarą dresową sukieneczką H&M oraz z białymi tenisówkami Sellyo.   Poniżej załączam jeszcze krótki filmik prezentujący stylizacje :). Idealny zestaw na spacer w tak piękny dzień jak dziś. :)
Pogoda była niesamowita, uwielbiam kiedy jest ciepło <3  Sami oceńcie mój dzisiejszy outfit :) 


 
 

 
 

 Płaszcz/Coat - S H E I N S I D E
Sukienka - H & M
Buty - S E L L Y O
Okulary - R E S E R V E D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)