sobota, 29 marca 2014

Czerwony płaszczyk sheinside

Witajcie Kochani! :) Dzisiaj zrobiłam elegancką stylizację z czerwonym płaszczykiem od sheinside. Ogólnie płaszczyk wymaga troszkę poprawek krawieckich, ponieważ jest na mnie delikatnie za duży, poza tym złote guziki chciałabym wymienić na czerwone, aby płaszczyk zyskał delikatności i subtelności. :) Płaszczyk ma krój sukienkowy, wyglądem przypomina troszkę bluzkę z baskinką, jest bardzo dziewczęcy, a czerwony kolor dodaje mu elegancji. Postanowiłam połączyć go z wysokimi botkami Stylowe buty.pl, białą, krótką sukienką Preska oraz pastelowym, różowym sweterkiem Camieu. Całą stylizację dopełniłam makijażem w odcieniach pudrowego różu i czerni. Sami oceńcie i dajcie znać co myślicie :) Buziaki :*





 


Płaszcz - S H E I N S I D E
Sukienka - P R E S K A
Buty - S T Y L O W E  B U T Y (niedostępne)
Sweter - C A M I E U




Make up by ME :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)