wtorek, 4 marca 2014

Natural Make up

Cześć :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój naturalny makijaż :) Ogólnie makijaż naturalny, dzienny powinien wyglądać świeżo i dziewczęco. Musi on podkreślać naszą urodę, ale nie sprawiać, że wydajemy się przemalowane. Mimo, że lubię mocny makijaż oka na codzień, postanowiłam trochę to zmienić i zaczęłam malować się delikatniej, mniej nachalnie. :)

Do stworzenia naturalnego makijażu użyłam niewielu kosmetyków, ponieważ zastosowałam podkład, puder sypki, róż i tusz do rzęs. Na powieki naniosłam jedynie delikatny, matowy beżowy cień i jak najbliżej linii rzęs zrobiłam delikatną kreskę czarnym cieniem. Jak Wam się podoba? Rzadko można było mnie zobaczyć w takim makijażu :) Moje oko nie jest już taaakie duże jak by się wydawało ^^

Lubicie taki makijaż? Dajcie znać... buziaki :*

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)