czwartek, 20 marca 2014

Wild Nature Wear


Cześć Kochani! :) W dniu dzisiejszym dzień i noc trwają dokładnie tyle samo, jednak od jutra dni będą już coraz dłuższe! To właśnie dzisiaj odbędzie się tak zwana równonoc wiosenna :) 29. marca, w nocy z soboty na niedzielę będziemy przestawiać zegarki z czasu zimowego na letni. To już za 11 dni. Teraz musimy przestawić się na coraz cieplejsze, coraz dłuższe i piękniejsze dni :) Uwielbiam wiosnę, a jeszcze bardziej uwielbiam lato.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nową bardziej wiosenną i kolorową stylizację dnia. :) Ogólnie zanim przejdę do dalszej części bardzo przepraszam Was, za słabą aktywność na blogu w ostatnich tygodniach, niestety obowiązki życia codziennego pochłaniają mnie tak bardzo, że nie mam czasu na robienie zdjęć, makijaży i stylizacji, mam nadzieję, że z nadchodzącą wiosną moja organizacja i aktywność na blogu poprawi się :). Przejdźmy zatem do stylizacji ^^. Wczoraj otrzymałam bardzo miłą niespodziankę od WILD NATURE WEAR <3, otóż dostałam dwa t-shirty ze śmiesznymi, dzikimi i oryginalnymi nadrukami i dzisiaj jedną z tych koszulek chciałabym Wam zaprezentować :).

Jest to biały t-shirt z nadrukowanym słodkim koteczkiem, który "rzyga tęczą" pod spodem widnieje napis "rzygam tęczą". Koszulka jest bawełniana, wydaje się być dobrej jakości, ale to sprawdzę po pierwszym praniu ^^. Opowiem Wam najpierw parę słów na temat Wild Nature Wear.

Ogólnie Marka Wild Nature Wear powstała w odpowiedzi na zalewającą masowo dzisiejszy rynek totalną tandetę. Stworzyliśmy Brand dla ludzi, którzy chcą podkreślić swoją indywidualność, wyjątkowość, oryginalność, dla ludzi, którzy poszukują czegoś inspirującego, a przy tym nieszablonowego. Życie jest zbyt krótkie, aby nosić nudne ubrania, dlatego projektując wzory, dajemy upust naszej dzikiej wyobraźni, pozbawiając ją wszelkich barier i ograniczeń, dzięki czemu powstaje produkt stworzony z pasją i całkowitym zaangażowaniem, od chwili powstania koncepcji i pierwszego szkicu od momentu sięgnięcia po kartkę papieru i ołówek. Tworzyny właśnie dla Ciebie, przywiązują wagę do każdego detalu, bo to one determinują to kim naprawdę jesteśmy.

Wild Nature Wear - żyj napędzany dziką pasją... tak jak my!

Można powiedzieć, że Wild Nature Wear, tworzy zwariowane ubrania, właściwie dla każdego kto chce się wyróżniać z tłumu. Napewno w takiej koszulce zostanę zauważona na ulicy ^^ mi osobiście podoba się taki t-shirt. W sklepie internetowym Wild Nature Wear znajdziecie wiele wzorów i kolorów, wiele t-hirtów damskich i męskich, niebawem w asortymencie dzikiego sklepu mają się pojawić spodnie, bluzy i torby. Myślę, że jeśli lubicie dzikie i oryginalne ciuchy, a przy okazji dobrej jakości to Wild Nature Wear jest sklepem dla Was :)

W dzisiejszej stylizacji "wiosennej" mam na sobie biały t-shirt z nadrukiem Wild Nature Wear, jeansową krótką kurtkę z New Yorker,  dekatyzowane jeansy firmy X, okulary Reserved buty Sellyo.pl

Makijaż wykonałam dzisiaj w kolorach różu i brązu. Uczesałam się w kucyka i przypięłam czarną kokardkę. Sami oceńcie jak Wam się podoba :)




Trampki - S E L L Y O
Jeansy - C R O P P   
Kurtka - N E W  Y O R K E R
Okulary - R E S E R V E D




Make up by Me :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)