piątek, 21 marca 2014

Polskie Kosmetyki


Cześć Kochani, jakiś czas temu otrzymałam mega paczkę od Polskie Kosmetyki.pl <3 W paczce znalazłam baze pod makijaż Ingrid Cosmetics, podkład Bell, puder prasowany Ingrid Cosmetics, kredkę do oczu Ingrid Cosmetics, Korektor Bell, Tusz do rzęs Ingrid Cosmetics oraz niespodziankę przeznaczona na konkurs dla Was o której powiem już w niedzielę :). Dzisiaj natomiast chciałabym Wam co nie co opowiedzieć o tych kosmetykach i o samej drogerii Polskie Kosmetyki.


Polskie Kosmetyki www.polskie-kosmetyki.pl to firma zajmująca się sprzadażą lps,etyków polskich, które uważane są za jedne z najlepszych na świecie. sklepie internetowym możena znaleźć wiele produktów kosmetycznych oraz akcesoria kosmetyczne znanych i cenionych na polskim rynku marek. Mimo faktu, iż firma działa na rynku internetowym od niedawna, stara się, aby usługa oferowana przez nich w sklepie polskie-kosmetyki.pl spełniała za każdym razem oczekiwania klienów.

Sklep stworzony został z myślą o osobach zapracowanych, dysponujących niewielką ilością wolnego czasu oraz dla tych wszystkich którzy cenią sobie wygodę oraz możliwość  szybkich i udanych zakupów bez wychodzenia z domu. Zakupy można robić o dowolnej porze dnia i nocy, w zaciszu własnego domu.

Można u Nas znaleźć nie tylko artykuły, znajdujące się na rynku tradycyjnym ale również asortyment trudno dostępny, w stacjonarnej sprzedaży. Oferta sklepu jest cały czas wzbogacana o nowe produkty, dlatego napewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Polskie Kosmetyki zapewnia profesjonalną obsługę. Żadne pytanie, nie pozostanie bez odpowiedzi. Dla firmy liczy się każdy Klient. Oferują niskie ceny, specjalne zniżki oraz promocje.

Właściecielem sklepu jest FHU TEMIDO z siedziba w Świętcohłowicach przy ul. Lampego 16


Jak widzicie Polskie Kosmetyki.pl to firma godna zaufania, ja jestem tego żywym przykładem, muszę stwierdzić, że sklep spełnia wszystkie warunki umowy już od rozpoczęcia zakupów. Wchodząc na stronę internetową  w oczy rzucają nam się aktualne nowości w sklepie, natomiast jeśli szukamy czegoś konkretnego, również bez trudu to znajdujemy. Sklep proponuję naprawdę szeroką gamę kosmetyków do twarzy, ciała, makijażu oczu, twarzy, ust. Podkategorie bardzo ułatwiają robienie zakupów i wyszukiwanie konkretnych produktów, JA osobiście poszukiwałam głównie produktów do makijażu, szukając bazy pod makijaż nie musiałam przeglądać całego asortymentu sklepu, wystarczyło przykliknąć w lewej kolumnie strony na zakładkę: makijaż->twarz->bazy pod podkład. Moim oczom ukazała się naprawdę dosyć pokaźna lista, mogłam wybierać od najtańszych produktów po najdroższe, zdecydowałam się zatem na bazę ingrid cosmetics, która była jednym z najtańszych kosmetyków, ale moim zdaniem dobrze sprawdza się jako baza:) Każdy produkt, który chciałam wybrać wyszukiwałam na takiej samej zasadzie jak powyżej.

Sklep jest naprawdę bardzo dobrze skonstruowany i bez żadnego problemu, każdy z nas poradzi sobie z zakupami :)

Teraz czas na sam asortyment. Zacznijmy, więc od bazy pod makijaż.
PRELUDE PRIMER BASE/ BAZA POD MAKIJAŻ

Silikonowa baza pod makijaż PRELUDE nadaje skórze niezwykłą gładkość i kaszmirową miękkość. Dzięki niej otrzymujemy natychmiastowy efekt wygładzenia, nawilżenia oraz delikatnego napięcia. Lekka formuła gwarantuje perfekcyjne i profesjonalne wykonanie makijażu, ułatwia rozprowadzenie fluidu oraz pudru. Optycznie spłyca zmarszczki i tuszuje wszelkie niedoskonałości cery. Doskonale utrwala makijaż i matuje skórę, sprawia, że makijaż jest nieskazitelny i trwały przez wiele godzin.
Nakładając niewielką ilość żelowej bazy, dokładnie rozprowadzamy ją po całej twarzy oraz dekolcie, dzięki specjalnej silikonowej formule czujemy lekkość i świeżość na twarzy przez cały dzień. :)

Waga/pojemność: 30 ml


 


PODKŁAD ROYAL MAT SKIN CAMOUFLAGE MAKE-UP
Matująco-kryjący fluid z aloesem

Zaawansowana technologicznie formuła fluidu zapewnia trwały, matowy makijaż przez wiele godzin. Specjalnie dobrana mieszanka pigmentów pozwala ukryć przebarwienia i niedoskonałości skóry, zachowując przy tym naturalny wygląd skóry, bez „efektu maski”. Dobroczynne działanie aloesu sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, dobrze nawilżona i zregenerowana. Zawiera Wit. C i E oraz naturalny filtr UVB. Ja wybrałam kolor fluidu nr.2 czyli Sand, ze względu na to, ze mam dosyć jasną karnację, nie chciałam przesadzić z kolorem, aby moja twarz nie odcinała się od reszty ciała. ^^ Ogólnie z podkładu jestem baardzo zadowolona, w 100% spełnia swoja rolę, jest dosyć rzadki, ale doskonale kryje przebarwienia, cienie i niedoskonałości. Mimo iż jest to podkład matujący nie wysusza skóry dzięki aloesowi co jes dużym plusem tego produktu, dodatkowo jest bardzo wydajny, już niewielka ilość pozwala uzyskać naprawdę świetny efekt, który zapewne zobaczycie w następnym makijażu :)
 


MINERAL SILK&LIFT DREAM MATT de LUX PUDER

Kosmetyk doskonale tuszuje wszelkie niedoskonałości oraz matuje skórę, nadając jej zdrowy i naturalny koloryt przez wiele godzin. Równomiernie się rozprowadza, zapewniając doskonałe wykończenie makijażu. Puder Mineral Silk & Lift Dream Matt de Lux ma lekką konsystencję, dzięki czemu ściśle przylega do skóry sprawując, że jest ona jedwabiście gładka i matowa. Produkt stanowi doskonałe uzupełnienie fluidu. Osobiście wybrałam kolor nr.1 :) Jestem z niego zadowolona, bardzo ładnie wygładza skórę i tak naprawdę już po jego zastosowaniu nie potrzebne jest nic więcej :)

Waga/pojemność: 19 g


 AUTOMATIC EYE PENCIL WITH SPONGE - black magic /AUTOMATYCZNA KREDKA DO OCZU

Automatyczna kredka do oczu z gąbką do rozcierania kresek z systemem Up&Down, dzięki któremu można wkręcić rysik z powrotem. Z drugiej strony kredki znajduje się gąbeczka, która umożliwia roztarcie kreski i uzyskanie efektu przydymionej powieki. Kredka pozwala na wykonanie perfekcyjnego i trwałego makijażu oka. Dzięki odpowiedniej konsystencji doskonale się aplikuje, podkreślając lub odpowiednio korygując kształt oka. Można nią stworzyć naprawdę idealnąi nieskazitelną kreskę, niemalże tak samo jak eyelinerem, kredka się nie rozmazuję, więc zadanie jest ułatwione :) POLECAM!





KOREKTOR MASKUJĄCY

 Komfortowy w użyciu i pozwala na uzyskanie perfekcyjnego wyglądu cery .
Jedwabista konsystencja korektora ułatwia położenie cieniutkiej, idealnie zespalającej się z naskórkiem, powłoczki. Dzięki zawartości lotnych silikonów korektor idealnie rozprowadza się i utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Korektor, jest naprawdę bardzo dobrej jakości, co prawda nie przykrywa idealnie wszystkich nie doskonałości, ale jestem z niego zadowolona i z czystym sumieniem mogę go polecić :)



 CALIFORNICATION SEXY LASHES/ MASKARA

Maskara CALIFORNICATION SEXY LASHES by INGRID w nowoczesnym designie, z doskonałą formułą i silikonową szczoteczką, perfekcyjnie rozdzielającą rzęsy. Extra pogrubiająca mascara, nadająca rzęsom zniewalającej objętości. Maskara dzięki cieniutkiej szczoteczce, którą posiada doskonale rozdziela, wydłuża i pogrubia rzęsy. Głęboka czerń nadaję oku wyrazistości i drapieżności :) Sami zobaczycie. :)

12 ml


Kochani, zapraszam Was na post, w którym wykonałam makijaż kosmetykami od POLSKIE KOSMETYKI - KLIK. Dodatkowo zapraszam Was również do polubienia strony Polskie Kosmetyki na Facebooku - KLIK oraz do robienia zakupów w ich sklepie internetowym - KLIK

1 komentarz:

  1. Witam, bardzo mi się podoba baza pod cienie z Verona Ingrid,która opisałam na moim blogu i bardzo lubię szatę graficzna tej firmy. Co do korektora z Bell to miałam kiedyś, bardzo dawno temu zielony i był świetny na wypryski.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)