piątek, 21 marca 2014

Wiosenny makijaż z kosmetykami od polskie-kosmetyki.pl


Kochani, dzisiaj zmalowałam wiosenny makijaż, z okazji kalendarzowego pierwszego dnia wiosny. :) Dzisiejszy dzień był wyjątkowo ciepły, aż 20 stopni na plusie <3 uwielbiam taką pogodę <3 W związku z tym postanowiłam umalować się jakoś wesoło i takie są tego efekty :) Sami oceńcie jak Wam się podoba. :) Do wykonania makijażu użyłam: baze pod makijaż Ingrid Cosmetics, podkład Bell, puder prasowany Ingrid Cosmetics, kredkę do oczu Ingrid Cosmetics, Korektor Bell, Tusz do rzęs Ingrid Cosmetics. Kosmetyki pochodzą od POLSKIE KOSMETYKI.pl. Na powieki zastosowałam: cień seledynowy, cień zielony, cień jasno i ciemno fioletowy zastosowałam na dolną i górną powiekę, dodatkowo całą powiekę rozjaśniłam perłowym cieniem :) Na policzki użyłam różu Mariza, natomiast usta pomalowałam pomadką Oriflame :) Jak to oceniacie? Jest wiosna? ;>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)