sobota, 19 kwietnia 2014

Bielizna Ślubna Passionstore24.pl

Witajcie Kochani :)

Jak już wiecie, cały czas powoli przygotowuję się do swojego ślubu, w związku z tym postanowiłam zrobić post o bieliźnie ślubnej. Najlepsze propozycje moim zdaniem, które możecie kupić w sklepie internetowym. Ja już skorzystałam z takiej opcji i jestem mega zadowolona biustonosz pasuje idealnie, ale zanim przejdę do opowiadania o swoim wyborze, chciałabym przybliżyć Wam nieco Passionstore24.pl :)



Passionstore24.pl to sklep z pasją! 

Z pasją do piękna, erotyki, fotografii. Moda bieliźniana zmienia się tak samo dynamicznie jak moda ubrań wierzchnich, ale jedno się nie zmienia: kobieta chce czuć się piękna, seksowna, zmysłowa. Chce uwodzić i być uwodzona, chce czuć swoją atrakcyjność i swój seksapil. My wiemy, że nic tak nie dodaje kobiecie pewności siebie, jak wykwintna, erotyczna bielizna. Ukryta pod najzwyklejszym ciuchem, może zdziałać cuda! Zachęcamy do wyzbycia się wszelkich uprzedzeń, zahamowań i obaw. Bawcie się, przymierzajcie, fantazjujcie! Jesteśmy tu dla Was.

Bielizna erotyczna najlepszych marek, doskonałej jakości! Seksowne przebrania, kostiumy erotyczne, wyzywająca bielizna nocna, bodystocking, gorsety, pończochy, stroje kąpielowe. Bądź prowokacyjna i uwodzicielska! Dbamy o to, żeby było pikantnie i elegancko, dyskretnie i ze smakiem. Mamy dla Ciebie najlepsze marki bielizny: Obsessive, Anais, Hustler, Electric Lingerie, Obsession, Lupoline, Lolitta, Beaty Night... Wieczór panieński, seksowna Panna Młoda, wyjątkowa randka, niespodzianka dla Ukochanego... Niezależnie od okazji, w naszej bieliźnie gorące chwile gwarantowane! Zapraszamy! -> www.passionstore24.pl

Tak więc Passionstore24.pl to nie zwykły sklep z bielizną damską, to sklep, który w sposób przyjazny, gustowny pokazuję bieliznę erotyczną, z elegancją i przymrużeniem oka. Znajdziecie tutaj naprawdę erotyczną, seksowną i wykwintną  bieliznę :) Często spotykamy się, ze sklepami, które traktują taką odzież bardzo wulgarnie, a wręcz odstręczająco, ukazują ją w taki sposób, że staje się ona nawet dla nas kobiet czymś zakazanym, swego rodzaju tematem Tabu. Tutaj nie ma się czego wstydzić, bielizna jest dla nas, nawet ta najbardziej erotyczna. Sklep passionstore24.pl jest przyjazny dla klienta, kojarzy się pozytywnie, elegancko i z pomysłem, pokazuje, że erotyka i zabawa bielizną jest dla każdego i nie ma się tutaj czego bać, a wręcz przeciwnie, można przebierać do woli ;).

Osobiście mimo nieposiadania dużego biustu, uwielbiam biustonosze i inne części garderoby intymnej. Chciałam pokazać Wam siebie w otrzymanym od passionstore24.pl biustonoszu, ale niestety, gdy mój narzeczony się o tym dowiedział kategorycznie mi tego zabronił pod groźbą usunięcia bloga :( Szkoda, bo naprawdę biustonosz jest cudowny, nawet mój niewielki biust wygląda w nim całkiem nieźle :) Osobiście uwielbiam biustonosze wyszywane koronką, dobrze podtrzymujące biust i doskonale go modelujące. W związku z tym, że moja suknia ślubna jest bez ramiączek, zdecydowałam, że powinnam mieć stanik, który nie zsunie się, gdy będę w ruchu, a także, nie chciałabym, aby wystawał z pod sukienki, dlatego też zdecydowałam się na bardotkę. :)

Bardotka, to biustonosz bez ramiączek lub z odpinanymi całkowicie ramiączkami. Ma specjalnie uformowane usztywniane miseczki tak, aby maksymalnie odsłonić i wyeksponować górną część biustu, dodatkowo powinien posiadać specjalne silikonowe taśmy przy obwodzie, tak aby biustonosz dobrze trzymał się, gdy nie ma ramiączek. Nazwa pochodzi od nazwiska Brigitte Bardot.

Poszukując stanika ślubnego kierowałam się nie tylko wygodą, ale także wyglądem. Stanik jest tą częścią garderoby, która ma sprawić, że będę wyglądała pięknie nie tylko w sukni ślubnej, ale i bez niej. Wiadomo, że ma być subtelny, delikatny, ale także seksowny, ten który wybrałam właśnie taki jest :) Posiada bardzo delikatną koronkę, jest mięciutki i subtelny, ale również ma w sobie to coś :)

Sklep Passionstore24.pl posiada w swoim asortymencie przepiękną bieliznę nie tylko ślubną, ale także doskonałe gorsety, pończochy, podwiązki, pasy do pończoch, kostiumy kąpielowe, przebrania erotyczne, komplety, club wear oraz wiele wiele ciekawych i pięknych rzeczy garderoby intymnej... Same się o tym przekonajcie :) Poniżej przedstawię kilka propozycji, jakie oferuje sklep Passionare24.pl, ponadto gorąco zapraszam Was do polubienia Passionstore24.pl na Facebooku -> KLIK 


Tak właśnie prezentuje się mój ślubny biustonosz :)





 BIELIZNA ŚLUBNA:











GORSETY:







 

 

Kochani, to są propozycję bielizny, która podoba się mi, sklep Passionstore24.pl ma naprawdę duży i imponujący asortyment i gdybym chciała wszystko pokazać, chyba nie starczyło by miejsca :) Dajcie znac co Wam się podoba :) 

Zapraszam Was na Zakupy do www.passionstore24.pl buziaki :*



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)