czwartek, 14 kwietnia 2011

Eko Bag


Witajcie kochani :) Mimo zabobonów, że czarne koty przynoszą pecha postanowiłam, że zrobię stylizację z eko torbą od All Bag. :) Jakiś czas temu znalazłam ten sklep przez przypadek, okazało się, że mają świetne, bawełniane torby zakupowe, czy jak kto chce codzienne z interesującymi nadrukami :)
Ogólnie rzecz biorąc macie do wyboru do koloru, co kto lubi :) Ja wybrałam dwie torby dla siebie i dwie na konkurs dla Was :) Jeden z nich trwa właśnie na moim Facebooku, więc jeśli chcecie zgarnąć eko torbę z fajnym nadrukiem spieszcie się i bierzcie udział TUTAJ! <3

Tak więc wybrałam dwie torby dla siebie jedna czarna z motywem czarnego kota, a raczej kocich oczu :) Jest urocza, ten kociak przeszywa wzrokiem ^^, a druga w panterę, którą zaprezentuję niebawem przy innej okazji.

Torebki są nie drogie bo kosztują od około 4 do 12 zł :) Poza tym są wielofunkcyjne i mega wygodne, a ponadto ładne i modne :) W czasach takich jak nasze ekologia jest naprawdę ważna, więc warto chronić nasze środowisko i inwestować w takie torebki :)

Torebka, ma prostokątny kształt, spokojnie mieści kartkę A4, ma długie wytrzymałe uszy. Można ją zastosować jako torbę na zakupy, torbę na trening, torbę do pracy, na basen, na spotkanie ze znajomymi. Można ją stosować do właściwie każdej stylizacji, na sportowo i gustownie, jak tylko chcecie. Lubię takie perełki, są wielofunkcyjne, a dla mnie to najważniejsze :) Osobiście jestem zbieraczem i w moje torebce jest wszystko, więc muszę mieć duużo miejsca na najpotrzebniejsze rzeczy, dokumenty, a czasem nawet ubrania :) Ta torba spełnia moje oczekiwania.

Poza tym firma All Bag posiada w swoim asortymencie nie tylko toby bawełniane, ale także papierowe, laminowane. Firma tworzy torby reklamowe, więc prowadząc firmę lub chcąc stworzyć coś oryginalnego, możecie wymyślić własny projekt, który zostanie wykonany przez All Bag :) Dodatkowo, All Bag zaczęli ostatnio produkcję super koszulek z nadrukami, więc teraz oprócz torby możecie zaopatrzyć się również w fajną, oryginalną koszulkę ^^

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat zapraszam Was koniecznie na stronę internetową www.allbag.pl oraz na facebooka KLIK

Dajcie znac co sądzicie o takich torbach?? :)










Golf - R E S E R V E D
Spodnie - R E S E R V E D
Buty - D E I C H M A N N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)