sobota, 12 kwietnia 2014

I Love Vintage


Witajcie Kochani, dziś przychodzę do Was z postem po dłuższej przerwie, znowu miałam mnóstwoo obowiązków, a przede wszystkim praca nie pozwoliła mi na większa aktywność :( Jednak dziś się zreflektowałam i postanowiłam stworzyć dla Was post, trochę w stylu VINTAGE :) Dzięki przepięknej spódnicy z wysokim stanem ze sklepu GRETASTORE.PL.
Starannie uszyta z mocnej, lekko sztywnej tkaniny w kolorze ostrego różu, dzięki czemu bardzo ładnie się układa. Spódnica ma kieszenie po bokach, zapinana jest na suwak. Szczerze mówiąc można ją zestawić naprawdę z różną górą, dzięki czemu uzyskamy ciekawe stylizacje :) Cena takiej spódniczki to w chwili obecnej jedyne 99,00zł i możecie ją nabyć TUTAJ...
Greta to mała polska firma szyjąca przede wszystkim sześcio - i ośmiożabkowe (a także 10+) pasy do pończoch. Firma szyje pasy, jakich nie ma nigdzie indziej - oryginalne, kolorowe, nawiązujące stylistyką do lat 30' - 60' tych ubiegłego wieku, kiedy kobiety były przede wszystkim kobiece, a strój i bielizna były ważnym elementem podkreślającym kobiecość i seksapil. Ich projekty zainspirowane są stylem vintage, burlesque, pin-up, rockabilly.

Możliwe są indywidualne zamówienia na bazie aktualnie produkowanych modeli. Obecnie pasy szyte są w rozmiarówce od XS do XXL.

Od jakiegoś czasu projektują i szyją również spódnice damskie w stylu vintage, oraz rockabilly. Firma posiada również w sprzedaży bieliznę i niecodzienne elementy pasmanterii, niedostępne w innych polskich sklepach, jak np. metalowe żabki do pończoch.

Greta jest aktualnie największym w Polsce dystrybutorem pończoch do pasa, jak i samonośnych - mamy w ofercie zagraniczne marki takie jak Cervin Paris, Gio, Gerbe, Veneziana, jak i polskie Fiore, Adrian lub Marilyn, w szerokich rozmiarówkach - od 1 do 8.

Greta Aktywnie promuje  styl pin up i vintage, chętnie bierze  udział w projektach związanych z tą kulturą. Współpracuje  z foto- grafami, modelkami, blogerkami i innymi osobami, z którymi łączy nas miłość do takiej właśnie stylistyki.

Jak widzicie możecie tam znaleźć mnóstwo ciekawych rzeczy w tyli vintage. Ja osobiście mimo, że rzadko się ubieram w tym stylu bardzo się nim fascynuję. Jedynym elementem pin up, który stosuję na codzień jest mój makijaż, długa kocia kreska na górnej powiece, dobrze widoczne brwi i pomalowane usta, to cząstka mnie. Gdybym była odrobinę szczuplejsza i wyższa napewno nosiła bym tego typu ubrania na codzień, niestety bez wysokich szpilek wyglądałabym śmiesznie ze względu na mój wzrost  niestety jest to nie możliwe. 

Ogólnie spódniczkę dostaniecie na stronie www.gretastore.pl   Oczywiście zapraszam Was do trwającego konkursu na moim Facebooku, w którym do wygrania jest rabat do sklepu Greta. Dodatkowo zapraszam Was oczywiście do polubienia ich Facebooka - KLIK

Do stworzenia stylizacji użyłam czarnego, obcisłego t-shirtu Carry, różowej spódnicy Greta, Czarnych szpilek Labotti.

Jak Wam się podoba taka stylizacja? :)

 
 
T-SHIRT - C A R R Y 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)