piątek, 4 kwietnia 2014

Makijaż fioletowo - różowy - BORN PRETTY STORE


Cześć, :) Jak Wam mija piątkowy dzień, mi pracowicie, mimo, że mam wolne cały dzień mam zajęty. Najpierw standardowo sprzątanie mieszkania, potem klientka na makijaż, który pokaże Wam później, no i mój makijaż dnia z nowymi kosmetykami od bornprettystore.com


Niedawno otrzymałam na maila informację od tej firmy, gdy zobaczyłam jaki mają asortyment momentalnie się zakochałam. <3 <3 <3 Dziewczyny TAM jest WSZYSTKO,  czego można  zapragnąć  nie tylko do pielęgnacji ciała czy makijażu, ale także różnych codziennych czynności.

BORN PRETTY STORE to zagraniczna firma, dostarczająca kosmetyki do makijażu, stylizacji paznokci, akcesoria do paznokci i makijażu oraz wiele wiele innych na całym świecie. Bez problemu możecie zrobić tam zakupy i w ciągu dwóch tygodni otrzymacie swoja paczkę, w lepszym stanie niż od niejednego polskiego sklepu. Wczoraj otrzymałam przesyłkę, w której znalazłam prześliczne cienie do powiek oraz sypki puder mineralny.

Cienie były dla mnie niespodzianką, ponieważ poprosiłam o niespodziankę, jeśli chodzi o kolorystykę, na szczęście otrzymałam cienie w kolorach, które uwielbiam.

Paleta podzielona jest tak jakby na trzy części, które tworzą zbiorniczki na cienie, w kształcie kwiatków, każdy listek kwiatka to inny kolor. Cieni jest, aż 12. Ja otrzymałam paletkę, w której znajduje się kolor, biały, perłowy, pomarańczowy, brązowy, dwa odcienie fioletowego i dwa różowego oraz dwa odcienie srebrnego i dwa złotego. Kolory są prześliczne, delikatnie mienią się w słońcu lub w świetle. Doskonale się je nakłada na powiekę. Paletka zawiera dwa aplikatory, dzięki czemu możemy wykonać makijaż wszędzie, gdzie tylko jesteśmy. Jestem oczarowana tą paletką. :) Ogólnie dziś wykorzystałam ją do stworzenia makijażu, który możecie zobaczyć poniżej, sami oceńcie jak Wam się podoba. Paletka kosztuje tylko USD $5,67 i możecie kupić ja TUTAJ

Dodatkowo otrzymałam wcześniej wspomniany sypki puder mineralny. Puder jest zamknięty w małym okrągłym pudełeczku, o wysokości 3,5cm i szerokości 7,5cm, sami możecie wybrać kolor jaki pasuje do Waszej cery, ja wybrałam dosyć jasny, aby koloryt skóry twarzy nie różnił się od szyi i dekoltu. Osobiście uważam, ze ten kosmetyk jest niesamowity, doskonale matuje, ale jednocześnie nie wysusza, nie tworzy również efektu maski, jest prawie niewidoczny, ale efekty daje spektakularne. Wygładza i przykrywa niedoskonałości i kosztuje USD $ 5,39, możecie kupić go TUTAJ. Polecam gorąco, bo naprawdę WARTO.








Firma Born Pretty Store, specjalnie dla Fanów mojego bloga udzieliła -10% Rabatu na pędzle do makijażu. Aby skorzystać z kuponu należy kliknąć w poniższy baner oraz podać kod rabatowy tj.: JKH10   


Zapraszam Was serdecznie na zakupy do bornprettystore.com oraz do polubienia ich strony na facebooku KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)