wtorek, 1 kwietnia 2014

Moja lista życzeń z sheinside.com

Cześć Kochani! :) Jak Wam minął pierwszy dzień kwietnia, prima aprilis? Zrobiliście komuś niewinny żarcik :) Ja dziś cały dzień spędziłam w pracy, ale udało mi się zażartować z kolegi ^^. Lubię prima aprilis to taki śmieszny dzień, pełen dobrego humoru. :) Dzisiaj jestem zbyt zmęczona, aby dodać post z nowym makijażem czy stylizacją, więc postanowiłam zrobić moją listę życzeń z sheinside.com. Sami zobaczcie co jest moim must have tej wiosny/lata ^^ Rzeczy w sheinside tak bardzo mi się podobają, że sama nie wiem na co się zdecydować, ale jest parę rzeczy, które chciałabym mieć w swojej szafie <3 <3 <3























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)