sobota, 14 kwietnia 2012

Piżama Vintage - Szorty "Mata Hari" od Gretastore.pl


Cześć Kochani, dzisiaj chciałabym pokazać Wam niecodzienną stylizację :)


Ogólnie mam na sobie czarny t-shirt oraz eleganckie szorty "Mata Hari". Uszyte z cieniutkiego, miłego w dotyku szyfonu jedwabnego, wykończone elegancką koronką. Seksowne i wygodne rozcięcia na biodrach ozdobione kokardkami, taka sama kokardka zdobi przód. Bardzo wygodne i przemiłe w dotyku. Idealnie nadają się do założenia na pas na pończoch! Wspaniały prezent dla miłośniczki bielizny w stylu vintage... Mimo to ja znalazłam inne zastosowanie tej słodziutkiej bielizny :) Wykorzystałam je jako piżamę do spania, są na tyle wygodne i delikatne, że bez problemu można w nich spać :) Szczerze mówiąc, powinno się je teoretycznie nosić z bardziej seksowną bielizną pod spodem, ale nie chciałam prezentować na blogu jakiejś nagości, dlatego to co mogłam zakryłam :) Szorty szczerze polecam, sa takie jak producent mówi w opisie, delikatne, jedwabne i baardzo wygodne. Możecie je nabyć na www.gretastore.pl za jedyne 59,00 zł <3 Jak Wam się podoba?




T-shirt - O R S A Y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)