sobota, 17 maja 2014

Brzoskwinia i złoto

Witajcie Kochani, Ta stylizacja jest idealna zarówno na lato jak i na imprezę typu wesele. Mam na sobie przepiękną, brzoskwiniową, długą sukienkę sheinside, złote szpilki Treezo oraz kapelusz Mohito. Sukienka jest bardzo zwiewna i delikatna, niemalże całe plecy są w niej odkryte, niestety jeszcze nie znalazłam do niej odpowiedniego biustonosza, a bez hmm... wyglądała bym nie ciekawie, więc pleców dzisiaj nie pokazuję ^^
Ogólnie sukienka jest bardzo wygodna, może być noszona do zwykłych, płaskich sandałków czy japonek, jako letnia, plażowa jak również może być używana w wersji eleganckiej, wieczorowej np. na wesele. Ogólnie ja połączyłam te dwa motywy, założyłam eleganckie złote szpilki oraz duży, przypominający słomiany kapelusz z dwoma dużymi kwiatami w kolorze brzoskwiniowym. Szpilki od Treezo idealnie wkomponowały się w całą stylizacje. Złoty kolor bardzo dobrze uzupełnił, delikatną brzoskwiniową sukienkę. :) Buciki są złote, bez palca, posiadają skórzaną wkładkę dzięki której są bardzo wygodnie, mają ok. 12 centymetrowy obcas w kolorze złotym, jednak nie czuję się tej wysokości, ponieważ posiadają małą platformę. W stu procentach mogę je polecić, są przepiękne i wygodne.


Jak Wam się podoba stylizacja, co o tym sądzicie. Ja zakochałam się w sukience i w butach <3













 
 Sukienka - S H E I N S I D E
Buty - T R E E Z O
Kapelusz - M O H I T O


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)