czwartek, 8 maja 2014

Kostium Kąpielowy - Jaki wybrać?

fot. tapeciarnia.pl

Witajcie Kochani, dzisiaj post, który pomoże Wam w doborze idealnego kostiumu kąpielowego na zbliżające się wielkimi krokami lato. Mimo, iż na dworze mamy taką pogodę jaką mamy, czyli szaro burą, czas najwyższy pomyśleć o jakimś fajnym bikini na tegoroczne wakacje. :) Nie ważne czy wybieracie się na Malediwy czy też nad nasze polskie morze lub po prostu na działkę.
 

fot. tapeciarnia.pl
My kobiety, powinnyśmy wyglądać i czuć się pięknie zawsze i wszędzie. Mimo, że nie mam idealnej figury do bikini, uwielbiam je wybierać. Na naszym rynku, jest wiele sklepów z kostiumami kąpielowymi, więc możemy mieć lekki zawrót głowy przy wyborze tej części naszej garderoby :)  Osobiście trafiłam na sklep internetowy, o którym pisałam kilka postów wcześniej przy okazji biustonosza ślubnego. Mówię tutaj o Passionstore24.pl. Jak już kiedyś wspominałam jest to sklep internetowy z bielizną erotyczną i damską, ale również jest to sklep, który w swoim asortymencie posiada niesamowite, piękne i cudowne stroje kąpielowe. Niestety jedyny problem jest taki, że nie znajdziemy tutaj kostiumu jednoczęściowego. Ogólnie dla siebie wybrałam bardzo dziewczęce bikini w paseczki, z małą aplikacją w kształcie serduszek na biustonoszu oraz z tyłu na majtkach. Chciałam Wam koniecznie pokazać się w tym kostiumie, niestety pogoda nie rozpieszcza i nie pozwala mi zrobić fajnych zdjęć, jednak mam nadzieję, że gdy tylko przestanie "ciągle padać" zrobię zdjęcia i sie pokażę, tym czasem, dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka propozycji kostiumów kąpielowych od www.passionstore24.pl. Ogólnie sklep trzyma się rozmiarówki, początkowo wybrałam zupełnie inny kostium, jednak okazało się, że źle oszacowałam swoje rozmiary i niestety był za duży, jednak obsługa sklepu jest na tyle wyrozumiała i profesjonalna, że bez problemu wymieniłam kostium na inny, czyli ten opisany powyżej. :) Szczerze mówiąc Passionstore24 ma w swojej ofercie tak ładne bikini, że ciężko było mi się zdecydować, który wybrać. Osobiście jestem bardzo zadowolona z wybranego kostiumu, jakościowo spełnia w pełni moje oczekiwania. Jest elegancki i zalotny, doskonale podkreśla kobiece atuty.Usztywniona trójkątna miseczka ze stałym push-upem naturalnie powiększa i uwydatnia biust (nawet ten malutki ^^). Miseczka w całości wypełniona gąbką i wyprofilowana na stałe w formie push-upa. Biustonosz wiązany na szyi i zapinany na plecach, co pozwala doskonale dopasować kostium do sylwetki. W komplecie figi wiązane po boczkach.Z tyłu na majtkach aplikacja w serduszka. CUDOO <3 Poniżej Kositumy, które możecie zakupić w Passionstore24.pl

 ZAPRASZAM SERDECZNIE:
 
 
 
 
 

 
 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)