środa, 28 maja 2014

Makijaż perłowo-brązowo-miętowy


Cześć  Kochani, dawno nie było żadnego mojego makijażu, dzisiaj postanowiłam zrobić bardzo prosty makijaż perłowo-brązowy z akcentem mięty na dolnej powiece.
Jak widzicie rozjaśniłam i optycznie powiększyłam oko za pomocą białej kreski na linii wodnej oka. Całość wykończyłam podkreślając policzki i usta podobnym odcieniem różu. Jak Wam się podoba. Taki makijaż jest moim makijażem codziennym do pracy, no oprócz tej miętowej kreski na dolnej powiece. Dzięki takiemu dodatkowi każdy klasyczny makijaż można rozweselic, właśnie dodając akcent koloru na dolną powiekę. Osobiście uwielbiam łączyc kolory i zaznaczac dolną powiekę :) Dajcie znac  jak Wam się podoba :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz zamiar obrażać mnie w komentarzu nie zostawiaj go, za wszystkie inne dziękuję. :)